********************

streda 29. júna 2011

... narodky ...

... pred tyzdnom som mala narodky, manzel mi kupil tuto kyticku, ale nestihla som ju odfotit, ked bola este plna krasy, az dnes, ked odisiel do prace ...


 ...  aby som ich zachranila aspon na chvilu, tak som odstrihla hlavky a dala do misticky s vodou ...   

 ... chudatka ...


 ... od dcery som dostala tento nadherny pozdrav ...



 ... je v anglictine, kedze tam uz dlhsi cas zije ...


 ... ale vo vnutri je text v slovencine ...
dojal ma az k slzam 

... od syna a jeho priatelky su tieto nadherne izbove kvetiny ...


 ... gloxinia a begonia ...

 ... a darcek pre mna odo mna je tato nadherna keramicka kanvica ...

 ...

 ...

... a zabudla som na stary tortovy podnos, ten mam od mojej mamy, nie k narodkam, ale aj tak sa z neho tesim ...

21 komentárov:

  1. Ahoj moja Emily, tak v prvom rade Ti z celého srdca prajem len to najlepšie čo si môžeš priať, pevné zdravie, šťastie rodiny, a večný úsmev na tvári :-) máš úžasné deti, takže si jednoducho skvelá mama. Darčeky sú nádherné a ku konvici nemám slov!!! simply beatiful....Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Emily,
    přeji Ti i když opožděné k narozeninám hodně zdraví,lásky,spoustu krásných dnú s úsměvem na tváři,hromadu dobrých lidiček okolo sebe a vše co si jen přeješ....Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Emily, tak alespoň dodatečně všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví, štěstí, spoustu dobrých nápadů a splněných snů.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moje milá Emilko, k narozeninám ti přeji za srdce všechno dobré, pevné zdraví, pohodu, spokojenost, dobrou společnost a hodně radosti z obyčejných věcí a dnů.
    Měj se moc krásně, moc tě zdravím! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Emilko. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. Hodně zdraví, hodně štěstí, pár dobrých přátel, lásku Tvých blízkých.
    Zdraví Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mila Emily, prajem ti vsetko najlepsie aj ked po tyzdni...skor si sa nepriznala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Emily!!
    Posílám opožděné přáníčko k Tvým narozeninám!!
    Přeji Ti všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí
    a hodně sluníčka a samé fajnové lidičky kolem sebe!!
    Moc hezké dárečky jsi dostala :o))
    Hezké léto Ti přeji ☼
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobrý deň,

    Práve sme objavili váš blog a veľmi sa nám páči. Chceli by sme vám ponúknuť možnosť publikácie vášho blogu na našom ženskom portáli Kankan.sk a prosíme vás preto o e-mailový kontakt, kde vám môžme zaslať ďalšie detaily ponuky.

    Ďakujeme vopred!

    S pozdravom

    Silvia Karasová
    redakcia Kankan.sk
    skarasova@kankan-group.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj mamulka :) krasne fotky :)konecne si spat na svojiom blogu ;)) tesime sa s Darekom, ze sa Ti pacila pohladnica :)) naozaj krasne kvetinky si dostala aj od ocka, aj od Peta s Ludkou :))) LTV!!! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kami, diki krasne za nadherne a uprimne prianie k mojmu sviatku
    prajem krasne letne dni
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Marticka, aj Tebe velmi pekne dakujem
    ked budu vsetci ako Ty, tak budem spokojna
    prajem Ti krasne, teple leto plne pohody
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Janicka, dakujem pekne, oneskorene, lebo som bola velmi zaneprazdnena
    prajem Ti krasne leto plne slniecka, vodicky a odddychu
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dakujem krasne Helenka, ak budeme aj nadalej virtualne priatelky, tak moje srdiecko bude stale plne nadeje, ze este stale ziju aj uprimni a cestni ludia
    prajem Ti krasne prazdniny, uzi si ich so svojou skvelou rodinkou
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Diki krasne Tina, beriem Ta ako virtualnu priatelku a budem sa tesit na vsetky vzajomne navstevy
    prajem krasne prezitie letnych a dovolenkovych dni
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Zuzka a dakujem pekne za blahoprianie, skor som naozaj nemohla, manzel bol doma cely mesiac po trojmesacnej praci v zahranici, mali sme toho vela, aj tak sa vsetko nestihlo, ak sa nieco podari, tak potom sa pochvalim
    prajem Ti krasne prezitie dovolenkovych a letnych dni
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jarusko, dakujem Ti za krasne slova, povazujem Ta za virtualnu priatelku, ani neviem ako, ale oblubila som si Tvoj blog a obdivujem vsetky Tvoje prace, darceky urcite potesili, manzel okrem kyticky mi dal este cokoladku, banan a pomaranc :>}, to je jeho styl, ale uz som si zvykla na jeho srandicky
    prajem Ti krasne prezitie dovolenkovych dni
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Dakujem krasne Zaria, som milo prekvapena. Ked som zacinala s blogovanim, mala som obavy, ci si niekto najde k nemu cesticku. Ako som uviedla vo svojom profile, uz velmi nemozem rucne prace a preto nemam velmi co ponuknut. O to viac sa tesim, ked mozem aspon tym malom urobit niekomu radost. O chvilu poslem svoju e-mailovu adresu.
    Emily
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Diki moja, aj ja sa tesim, ze som tu opat, vies, ze ked je ocko doma, tak nemozem nic vkladat ani "tvorit"
    lubim Ta velmi
    mamulka

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Milá Emilko, opožděně, s velkou omluvou ti přeji vše nejlepší k narozeninám a hlavně hodně zdravíčka. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Dobry den, velmi pekne vas prosim o info o prekrasnej keramickej kanvici na foto (model/ev kde ste ju kupili )-mojej svagrinej sa velmi paci ,mal by to byt pre nu dardcek .Dakujem Maja

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Kanvicu som kúpila v zásielkovom obchode KLINGEL v sekcii "domácnosť". Bola v akcii. Neviem, či je ešte teraz v ponuke.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť