********************

streda 28. septembra 2011

HOME

        Rámček na fotografie. Dlho som nevedela, čo s ním. Určite som chcela nejakú výšivku. Nakoniec som to skúsila takto.  Ale rámček iba takýto biely mi prišiel dosť fádny.
... tak na rad prišla servítka, aj keď len na okraje ...

...

... trochu večernej nostalgie ...

... a nakoniec s mojou obľúbenou hortenziou, tá tomu dáva ten správny nostalgický podtón ...

...

... je mojou obľúbenou kvetinkou od detstva ...

Ďakujem vám všetkým tvorilkám a šikulkám  za každú návštevu Emily

14 komentárov:

  1. Emily, rámeček vypadá náramně, i ostatní tvořeníčko je originální, jsi šikulka, nejvíc mě dostaly krásné věnečky, příjemné podzimní dny přeji.
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký večer Emilko,krásný DOMOV v rámečku ,jemný a svíce teplo domova ,moc se mi líbí,,,Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko, měla si úžasný nápad a báječně si ho zrealizovala. Krásná, jemná výšivka a ubrousky dotvořený rámeček se mi moc líbí. Všechno si moc hezky vyfotila, nádhera!
    Přeju krásný večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Emilko, ten rámeček byl dobrý nápad a je laděn nostalgicky, což je moje gusto. To se bude na rodinku koukat... Hezký den! René

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marcelka, ďakujem Ti krásne za návštevu u mňa. Teší ma, že sa Ti páčia moje venčeky, aj všetko ostatné. Rada vymýšľam nové veci. Aj Tebe krásny jesenný čas.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem krásne Daja.
    S pozdravom
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem Helenka, že sa Ti páčia moje nápady.
    Krásny víkend
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Diki krásne René, ďakujem za návštevu u mňa.
    Krásny víkend
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj mamulka moja kreativna ;))) naaaaadherne fotky, krasny ramcek, naozaj waw :))... som na Teba pysna:)))) lubim Ta! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Diki moja, až sa červenám od toľkej chvály. Aj ja Ťa ľúbim, pa
    mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emilko, děvčata už to za mě pověděla - vyplnit rámeček výšivkou byl bezva nápad.A dotvořením rámečku jsi vyrobila kouzelný obrázek. Zas jedna velká inspirace pro mne. Mám také jedne dělený rámeček, ale kde na všechno brát čas?
    Slunečné babí léto a moře pohody ti přeje
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Diki krásne Iva, s časom to je asi u všetkých rovnako, ani sa nenazdáme a už je víkend. Aj Tebe ešte krásne babie leto.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Emily, mas u me oceneni, prijd si jej vyzvednout. Krasny den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť