********************

pondelok 9. júla 2012

Darčeky

Ahojte, 
v mesiaci jún viacerí v našej rodine oslavujeme sviatok narodenín alebo menín.

 Aspoň pár darčekov pre mňa od mojich najbližších.
... nádherný kufrík od mojej drahej dcéry s manželom ...

..................

......  vo vnútri bola táto nádherná šáločka ......

......................


.......... kúpené v Poľsku, odtiaľ pochádza môj zať - mestečko Rumia, blízko pri Gdyni.........

....... táto súprava je z UK .........

........... dcéra vie, že milujem ružičky .............

....... táto krabička nie je darček, ale pozvánka na svadbu ........


........ je nádherná - svadba bude 04.08.2012 .........

.... ďalší darček, orchideu som už raz mala, ale asi som ju veľmi polievala, tak mi chudera zahynula ......

......... prívesok od syna ........


.......... od manžela je tá nádherná okenica a podnos (v niektorom z predchádzajúcich príspevkov) ..............

S krásnym pozdravom
Emily

14 komentárov:

  1. Ahoj Emily, dostala jsi nádherné dárečky. I já Ti přeji vše nejlepší k narozeninám, hlavně hodně štěstí, zdraví a ať se můžeš často těšit z přítomnosti svých blízkých. Dcera bydlí tady nebo v Polsku, nebo snad v Anglii?
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Jani, ďakujem za blahoželanie. Dcéra žije v Anglicku. Odišla pár mesiacov po ukončení vysokej školy. Nemohla si u nás nájsť prácu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko tak to i já přeji jen to nej a hlavně hodně zdraví,štěstí a lásky!!!Dárky jsou překrásné,jeden hezčí než druhý!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emi, to jsou krásné překrásné dárečky... evidentně z lásky! Pá, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné dárečky moc moc přeji vše nejlepšííííí!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. das sind ja schöne Sachen!
    Die Tasse ist ja goldig...
    Lieben Gruss Elke

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vsetko najlepsie :) a pls ozvi sa mi na mailik dik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emily, nádherné darčeky, musíš z nich mať veľkú radosť. Ja by som mala. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emi, všetko najlepši k Tvojmu sviatku, a také krásne darčky by potešili aj mňa. A ešte jedna gratulácia novomonželom, svadobné oznámenie je prekrásne. Emi a fotka na hlavičke blogu je na zjedenie. To je vyšívaná záclona?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To jsou nádherné dárky, i já miluji růže. Vše nej!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emi, všechno nejlepší!!! Krásné dárky, všichni tě mají moc rádi.
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pripájam sa aj ja ku gratuláciám :)
    Ozaj krásne darčeky , šáločka je veľmi chutná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Emily, ešte raz Ti ďakujem za Tvoju návštevu na mojom blogu, lebo vďaka tomu, som mohla objaviť Tvoj nádherný blog :-) Dodatočne Ti prajem všetko najlepšie k Tvojmu sviatku, darčeky sú nádherné, krásne si to pofotila a tiež milujem ruže :-)) Veľmi rada budem Tvoj blog navštevovať a tá fotka na hlavičke blogu je prekrásna, už teraz sa mi tu páči a večer keď budem mať viac času, si to tu všetko popozerám :-) Tiež sa pripájam a novomanželom gratulujem, to svadobné oznámenie je krásne! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mila Emily, krasne darecky jsi dostala. Vsechny se mi moc libi. Moc me zaujala pozvanka na svatbu, velmi zajimavy napad. Mej krasne leto, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť