********************

nedeľa 29. júla 2012

Opäť čučoriedky

Ahojte, 
som tu opäť s čučoriedkami. Nedalo mi a kúpila som ešte jedno vedro - 12 litrov. No neboli také kvalitné. Asi niekde dlho stáli, tak som urobila aj džém.

 Podarilo sa mi uvariť 12 fľaštičiek tentokrát 2,75 dcl, zvyšok na kompót, žiadne koláče. To bolo v stredu a vo štvrtok. 

Na džém som urobila klobúčiky a nálepky, aby som ich oddelila od kompótov. (nálepky boli v jednom časopise)

Látku som našla v pivnici. Už ani neviem, načo som ju kúpila.

Chcela som ju vyhodiť, lebo nám zatepľujú celý panelák, aj pivnicu a je tam veľa zbytočných vecí. 

 No potom mi napadlo, že ju môžem takto využiť. 

Na látku som nalepila servítky. 

A kávová alebo čajová súprava pre Andrejku. Tuším máme rovnaký vkus aspoň na niektoré kúsky.  

Kúpila som ju ako svadobný dar, ale ešte sa uvidí :o)). 

Možno si pamätáte na tento podnos. Bol tmavý, tak som ho ešte pred časom natrela na bielo.  

A až teraz som ho oživila servítkami. 

A tu je už využitý.

Cez víkend som ešte zavárala uhorky, ale o tom nabudúce.

Majte krásny letný týždeň bez búrok aj tých životných.

Emily


21 komentárov:

  1. Ahoj Emily, máš krásné marmeládky. A kávovou soupravu jsi koupila krásnou. Mě by si radost určitě udělala, tak snad ses strefila do vkusu i obdarované. Byla by škoda, kdyby skončila někde schovaná a nevyužitá.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko kloboučky na marmeládku se ti moc povedly,nádherně si látku nakonec využily!Tác je dokonalý,nemá ted chybičku,ten motiv příborů mám moc ráda!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju borůvky!Máš moc krásně načančané skleničky,moc se mi líbí!A ten tác je božííí!Krásný letní týden přeji:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emily krasna vyzdoba flasiek dzemov - klobuk dole. Pekny den prajem. Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Liebe Emily, was für leckere Marmelade du gemacht hast und diese gestickten Hütchen für die Gläser sind ja so hübsch... das schöne alte Besteck dazwischen ...
    Ich wünsche dir eine schöne Woche!
    Lieben Gruss Elke

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Emilko, ty tedy nezahálíš! Tác je nádherný, velmi vkusně nadekorovaný! Látku si využila úžasně, byla by veliká škoda ji vyhodit.
    Mám kuchyň plnou okurek, už jsem se u tebe pokochala a jdu na to :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily, šálky sú fakt rovnaké. Ja mám však iba dve a na krabici, v ktorej som ich kúpila bolo napísané "Priateľský set". Tak sa mi to vtedy zapáčilo. Čučoriedkový džem si nazdobila krásne do pohárkov aj s čiapočkami, až to bude škoda načať. Tácku mám myslím tiež, ak je to tá z Jysku. Tiež skončila na bielo s patinou. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko, borůvky jsou výborné ve všech podobách - a léto bez kynutého koláče s drobenkou by nebylo ono... jak říká moje mamka... Jsi pilná a máš vše krásně nazdobené, kloboučky marmeládkám moc sluší! Prima léto! Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emilka, hádam viac času Ti zabralo zdobenie pohárov ako varenie džemu, ale výsledok je prekrásny. Andrejky bude mať z darčeka určite veľkú radosť.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emilka, určite viac času Ti zabralo zdobenie pohárov ako varenie džemu, ale výsledok je prekrásny. Andrejka bude mať veľkú radosť, krásny svadobný dar.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Jani, ďakujem za pochvalný komentárik. Rozhodujeme sa medzi tou kávovou súpravou alebo peniazmi.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ďakujem Miška, že sa Ti páčia moje výtvory a nápady.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Vieruško, ďakujem Ti pekne. Ja už som raz taká, keď začnem, neviem, kedy prestať.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj Nelka, ďakujem krásne, potešila si ma.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Helenka, Ďakujem pekne. Celú sobotu som nakladala uhorky, do druhej rána. V nedeľu som už na nich nechcela ani pozrieť. A tá látka, mi nedala pokoja, servítok mám tiež plno, tak sa zrodil nápad.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Andrejka, ja som súpravu kúpila na svadbu, ale asi dáme peniaze, sú to mladí ľudia. Teraz letí iná móda. Ale páčila sa mi a bola dosť dobrá cena. Tie džémiky porozdávam s čiapočkami a ktoré sa doma spapajú, tak čiapočky odložím na budúci rok.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj Maruška, ďakujem Ti veľmi pekne, každá pochvala poteší. Stále sa snažím vymyslieť niečo nové a originálne.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj Janka, ďakujem pekne. Súpravička nie je pre Andrejku, to len na porovnanie, lebo Andrejka má na svojom blogu podobné šáločky.Darček bol kúpený pre manželovu neter, ale stále sa rozhodujeme medzi tou súpravou a peniazmi.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  19. to jsou nádherné kloboučky na skleničky....
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť