********************

streda 23. februára 2011

hortenzia

ahoj dievčatá, už sa mi tiež zunovala tá zima, primulky už pomaly odkvitli a tak sa dopujem ďalšou drogou a to mojou snáď najobľúbenejšou alebo patrí medzi moje najobľúbenejšie kvetiny  hortenziou

4 komentáre:

  1. Emilko, miloučké zátiší s nádhernou květinou! Taky hortenzie moc miluju, mám dvě na zahradě a vždycky se modlím, aby přežily zimu!
    Pohodový večer, zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Diki Helenko, ja som tiež ich milovníčka, asi to je aj vidieť, uvidíme, či teraz vydržia tú zimu, je naozaj o skúške
    krásny večer
    Emily pa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Emi,
    pořád se chodím na Hortenzie na zahrádku koukat, snad vydrží!!!
    U nás dnes bylo -19!!!
    Papa
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Jaruško, dúfajme, že vydržia, ja v záhrade ešte len začínam od jari, tak uvidíme, prajem krásny víkend
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť