********************

utorok 7. júna 2011


 ... ahojte, nesiel mi net viac ako dva tyzdne, odisiel modem, tak zajtra dopisem par slov ...



... misticku som pretrela priesvitnym lakom a nasypala levandulu, bude sluzit na prevonanie a odhanat nezvanych "votrelcov" ...


...

...

... tieto ramceky boli cierne, natierala som ich neviem kolkymi vrstvami, az sa mi ich nakoniec ako-tak podarilo natriet na bielo-sivu patinu ... 


... planujem do nich vlozit vysivane obrazky, ale opat netusim, kedy to bude ...


... kupila som si nadherne klinceky a nepacili sa mi len tak vo vaze, 
tak mi chudata boli "modelkami" ...

...

...

...


... to nie je karafiat, ale rozkvitnuty klincek ...

... a je pre vsetky, ktore ste navstivili moj blog, niekedy zanechali aj komentarik a potesili moje srdiecko...          

21 komentárov:

  1. Ahoj Emily, krásné voňavé obrázky. Ty levandulové se mi moc líbí.
    Dobrou noc
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, to je nádhera! Misku si užasně využila, levandule voní až sem. A spojení květiny, perličky a krajka, to je nádherná romantika!
    Jsem ráda, že už tě technika nezlobí a jsi zpět!
    Měj hezký den, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, mamulka... nadhera! Tie pierka, perlicky a karafiatiky vyzeraju ako nejaka svadobna vyzdoba! A miska s levandulou je tez super :) LT!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Emilko, jsem moc ráda, že už si zase tady a s tebou ty nádherné fotografie. :-) Krásný den ti přeji, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, uz jsem postradala tve prispevky. Vytvorila moc krasnou variaci na tema levandule. Misticka se ti povedla dokonale a mas to uzasne nafocene. S klincekami jsi mi dala zabrat, musela jsem konzultovat internet, abych se dovedela co to je. Slovenstina je prece jenom trosku cizi rec :o) Krasny den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko, fotečky máš krásně a romanticky nafocené. Je u tebe vždycky pěkné pokoukáníčko.
    Hezký večer IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. naozaj som si myslela, ze to su klinceky (ktore mam veeelmi rada:)), ale nebola som si 100% ista... :)))) ako modelky sa naozaj osvedcili :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. EMILKO, KRÁSNÉ FOTEČKY, KTERÉ MOC POTĚŠÍ.
    PŘEJI POHODIČKOVÝ A ODPOČINKOVÝ VÍKENDÍK.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Diki Helenka, aj ja sa tesim, chybali ste mi
    krasny den
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dakujem moja zlata
    lubim Ta mamulka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Diki Jani, tesim sa, ked mozem urobit radost
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Katka, dakujem, aj ja niekedy neviem niektore ceske vyrazy, aj ked som vela pochytila od rodiny, ktori byvaju v Cechach
    krasny den
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Iva, som rada, ze sa Ti u mna paci
    krasny den
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No, na prvy pohlad sa naozaj zdali ako karafiaty, lebo zaber bol celkom zblizka
    LT mamulka

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Bohdanko, aj Tebe vsetko dobre
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Zdravím ze srdce ,Emilko,ůplně žasnu,že to není karafiát ale hřebíček,je nádherný a celá jako svatební kytice,ůžasná a bude vonět .....ách.....nádhera Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Diki krasne Daja za mile slova,
    prajem krasny vecer a pohodu pocas letneho casu
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Hm, vždy som si myslela (a ešte stále som presvedčená), že klinček a karafiát je synonymum. Akurát pre tie malé rozvetvené odrody sa u nás ustálilo slovenské/české pomenovanie klinček/hrebíček, a tým väčším, čo sa kedysi dávali k MDŽ ;) sa skôr povie cudzím slovom - karafiát. Ale rovnako im môžeme povedať hrebíček, alebo klinček. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť