********************

pondelok 2. apríla 2012

Žrebovanie

Ahojte,
niekedy v januári, keď mal môj blog jeden rôčik, som vám sľúbila nejaké darčeky. 
Dúfam, že sa na mňa nenahneváte, že som si spomedzi vás vybrala niekoľko dám, ktorým chcem opätovať malú pozornosť. Mala som to šťastie a vyhrala som u nich skvelé darčeky. 
Sú to: 
Helenka, Zuzka, Sonička (aj keď sa nezúčastnila žrebovania), Amélia.
A pre vás milé virtuálne priateľky prebehlo žrebovanie a tu je výsledok:

... je to Andreya ...

... Vieročka Kudrjačová ...

... Janach ...

... a Dája ...




Poprosím vás, milé dámy, aby ste svoje adresy zaslali na moju e-mailovú adresu:
xandra48@pobox.sk

        Balíčky budem posielať až po sviatkoch, tak poprosím o chvíľku strpenia.
        Ďakujem krásne vám všetkým, že ste sa unúvali a navštívili môj blog a nechali povzbudivý a srdcu lahodiaci komentárik. 
        Ste pre mňa všetky výnimočné a jedinečné osobnosti. Budem sa tešiť na budúce.
Krásne sviatočné dni .
Emily 

2 komentáre:

  1. ZDRAVÍM EMILKO,DELŠÍ DOBU JSEM NEBYLA NA BLOGU ,HLÍDÁM SVÉ VNUKY VŠICHNI MAJÍ NEŠTOVICE,TAK JEZDÍM OD JEDNOHO K DRUHÉMU...JAKO OBVYKLE NEKOUKNU K TEBE A NEVĚŘÍM SVÝM OČÍM,MOJE MILÁ,MUSELA JSEM SE PTÁT SAMA SEBE JESTLI NEMÁME JINOU DAJU ALE JE TAM JEN DAG...ASI TO BUDU JÁ TAK TI Z RADOSTÍ PÍŠU SVOU ADRESU :DAGMAR VÁLKOVÁ DOBRÁČP315 PSČ73951 ALE JEŠTĚ JEDNO MÁM NA SRDCI!MUSÍM TI MOC POCHVÁLIT TY LEKNÍNY JE TO NÁDHERNÉ,TO U VÁS JSOU TAKOVÉ VYKRAJOVAČKY?JE TO NĚJAKÁ SADA A JE TO VŠE NA JÍDKO NEBO PARÁDA?TO VÍŠ JSEM MOC ZVĚDAVÁ VYPADÁ TO POHÁDKOVĚ!!!JSI FAKT BÁJEČNÁ!!!!POŽEHNANÉ VELIKONOČNÍ SVÁTKY PRO CELOU TEBE A CELOU TVOJI RODINU !DAJA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Куда-то деваются мои комментарии:(
    Уже который раз пишу их, а они пропадают.
    Я не поняла, я что, что-то выиграла? На всякий случай скинула адресок на почту.Он дошёл?

    OdpovedaťOdstrániť