********************

štvrtok 3. marca 2011

moje výšivky



... vždy pri jarnom upratovaní sa rozlúčim s nejakými nepotrebnými vecami, bolo tomu tak aj teraz, objavila som staré rámiky, ktoré mali poputovať do kontajnera, ale napadlo mi, že by sa dali využiť aj inak, najprv som ich chcela natrieť na bielo, ale po tých rokoch získali takú starinu, teraz sa to volá "patina" ...




                                                ...........




                                                ............






                                         ... a ďalšie ...







... iba tento vtáčik sa mi vošiel do tohto rámika, mám ich ešte zopár, musím im tiež nájsť miestečko ...







... pôvodne ten koník bol vyšitý pre dcéru, veľmi sa jej páčil, ale teraz žije v Anglicku, tak už asi naňho zabudla, občas zablúdi na môj blog, tak jej možno urobím radosť ...






... a tu je aj môj kvitnúci, tak teraz neviem, aký kaktus...
vianoce už boli, vtedy nekvitol, veľká noc ešte len bude a dovtedy určite už bude po odkvitnutí, tak neviem, ako ho nazvať ...






                                                    ...


15 komentárov:

  1. Teraz prišiel ich čas na zviditeľnenie ... a k tomu pravá nefalšovaná patina, dobrý nápad .)
    Pa, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné!!! Pěkný večer, Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emi,
    vyšívané obrázky jsou moc pěkné!!
    A vždy budou v módě!!! :o)))
    A staré rámečky také!!
    Moc hezká dekorace!!
    Líbí se mi Tvoje srdíčko ♥
    Představ si, mně také pokvete kaktus,
    tak asi máme asi stejný druh :o)))
    Emi, hezký víkend :o)))
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janka, ďakujem veľmi pekne, čím som staršia, tým viac mi je ľúto vyhodiť také veci
    krásny víkend prajem
    Milka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Lucko, ďakujem za komentárik, veľmi si to vážim, prajem krásny víkend
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Jaruško, ja som pred chvíľou bola na Tvojom blogu a občas tiež nemôžem otvoriť niektorý blog, ale predsa nikde neutekáme a veľmi pekne ďakujem za pochvalu, teším sa z každého slovka, zahreje pri srdiečku, krásny víkend
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezké ránko Emily,
    výšivky v rámečku jsou kouzelné a moc pěkně jsi je nafotila.
    Přeji ti hezký sluníčkový den
    IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Iva, aj Tebe už krásny podvečer a veľmi pekne ďakujem

    už si pozerala, ako sa vkladajú obľúbené blogy?

    ja som sa tiež natrápila, kým som zistila, ako sa vkladajú tie obrázky po stranách
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Emi, výšivky jsou krásné a moc se mi líbí i ušitá srdíčka. Co mojí romantickou duši naprosto dostalo jsou ty květinové tapety? co jsou vidět za některými obrázky. Nádhera:)
    Měj hezký den
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Emily, moc hezke vysivky. To je dobre, ze jsi je po takovych letech takhle hezky naaranzovalal do ramecku a muzes se snimi potesit! Kaktus ti krasne vykveta, ja mam ruzovy a uz je hodne naspuceny, snad mi do velikonoc rozkvete.Hezky den preje Monika.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Janka, ďakujem za pochvalu, ale srdiečka som nešila ja, sú kúpené, chystám sa nejaké ušiť, ale iba ručne, nemám šijací stroj a tie tapety už máme štvrtý rok, som spokojná, keď sa dá, tak tapetujeme všetko :-)), krásny večer a veľa kvetov k MDŽ, ale hlavne lásky
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj Monika, ďakujem pekne, obrázkov mám viac, ale toho času pomenej, kaktus Ti určite zakvitne, potom nám ho ukážeš, aby sme Ti ho mohli pochváliť, krásny večer a príjemnú oslavu MDŽ
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Prekrásne výšivky aj ja som kedysi vyšívala gobelíny , obrusy , a obrazy ale už to skončilo môj zrak mi to nedovolí,,,naposledy to boli obrázky na stenu mojej dcérke ,,,našla som si náhradu servítkovanie a dekorácie do bytu . Máš veľmi pekný blog .

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem krásne Rebeka, ale to sú iba také jednoduché výšivky.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Emily, aj ja som voľakedy veľa vyšívala. To tvoje tvoreníčko je naozaj veľmi pekné.Tak som sa rozhodla povyberať zo skrine svoje výtvory, oprášiť a nájsť im nejaké čestné miesto. Nabudúce sa pokúsim ich dať na svoj blog. Maj sa krásne,
    mončika

    OdpovedaťOdstrániť