********************

streda 9. marca 2011

predloha na koníka




... pre mamičky, ktoré chceli predlohu na tohoto koníka, snáď poslúži ...



    

4 komentáre:

  1. Ahoj Emi,dík za milý komentář,hned jsem tě navštívila a mám radost, moc se mi líbí ten váleček je to vtipné ale i na masáž! Koník je jako živý a květinky miluju,já je totiž aranžuji tak práce i hobby!Hned se přihlásim tak ahoj příště!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem krásne Daja, veľmi si ma potešila, ja som len taký amatér vo všetkom, kvetinky milujem, bez nich by bolo pusto

    teším sa na ďalšie vzájomné návštevy, tipujem, že sme vekovo asi rovnako staré, ale ja zatiaľ nemám vnúčatká, ale všetko má svoj čas

    krásny večer
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Emilko, děkuji za velmi milý komentář u mne a přeji brzké uzdravení! Fotečky jsou pěkné a koník se bude určitě líbit i dcerce. Když má čas tak háčkuje a moc hezky.Posílám spoustu pozdravů od nás,Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem krásne Soničko za návštevu u mňa a krásny komentárik
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť