********************

piatok 20. mája 2011

decoupage


 ...  mám toľko nápadov, plánov, no času žalostne málo a tak začínam tým, čo mi práve napadne ...
...  keďže servitiek som nakúpila toľko, že už ich naozaj nemám kde dávať, tak som konečne začala pokračovať v  servítkovaní   (decoupage)  ...


...   v tejto  konvičke boli cukríky s veľkonočným motívom, časť nalepená servítkou bola do zelena so zajačikmi a veľkonočnými motívmi,
škoda, že sa mi "podarilo" všetky foto vymazať, ako vyzerali pred natretím a nalepením servítok ...  

... 

 ... drevená krabička je na papierové vreckovky, pôvodne som chcela dať iný motív ...


 ...


...  nepodarilo sa mi pretrieť tie tmavé pásiky na tejto drevenej mištičke, asi som veľmi zriedila farbu, natierala som prvý krát ( každý sa učí na vlastných chybách, niekedy aj na cudzích ;-))
som potvora, ja viem ;-)) 


... ten rámik som natierala neviem koľkokrát, ale nepodarilo sa mi ho vôbec natrieť na bielo, ale iba na takúto sivo-neviem, akú farbu ...

.. tu už je krabička naplnená papierovými vreckovkami ...


... do rámčeka  plánujem dať niečo iné, ale aj takto je to pekné ... ( tak vznikajú inšpirácie ;-)) aspoň u mňa



 ... túto mištičku ešte pretriem priesvitným lakom ...

... a táto krabička s vreckovkami pôjde na stenu, aby sa každý obslúžil a aby bola poruke, ale tiež ešte neviem, kde ...
 ... nie je to dokonalé, ale časom dúfam sa polepším ...
... prajem krásny víkend všetkým, ktorí navštívia môj blog a ďakujem krásne za komentáriky, aj negatívne, nechám sa poučiť od skúsenejších ... pa Emily

14 komentárov:

  1. Ahoj Emilko, krásné, máš výborné nápady a jsi velká šikulka. Krásný víkend, Jana.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka, ďakujem za kompliment, ale to sú také ešte nie veľmi podarené prvotiny,
    časom sa snáď zdokonalím
    prajem krásny víkendík
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko není co vytknout ,všechny dílka jsou velmi hezká a osobní jde Ti to hezky Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Daja, si pokladík, ja sama viem, že to ešte nie je dokonalé, aj tak ďakujem krásne
    prajem príjemný víkend
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, super nápady, někdy pomyslný nezdar vytvoří originální a hezké věci. Už se těším na další výtvory. Hezkou sobotu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko, máš bezvadné nápady a precizní provedení! Vdechla si život věcem, které by mnozí vyhodili. Moc se mi líbí konvička v rámečku, sluší jí to!
    Krásnou neděli, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. EMILKO ZLATÁ, MOC TĚ ZDRAVÍM A VĚŘÍM, ŽE MÁŠ SLUNÍČKOVĚ KRÁSNÝ DEN.
    TVÉ TVOŘENÍ JE BEZ JEDINÉ CHYBIČKY, VŠE MOC POVEDENÉ. JSI ŠIKOVNÁ.
    TAKÉ JSEM TUTO TECHNIKU ZKOUŠELA, JEŠTĚ NA MĚ ČEKÁ PLNÝ KUFR UBROUSKŮ.
    S ČASEM STÁLE ZÁPASÍM A NESTÍHÁM SPOUSTU ZÁLEŽITOSTÍ A ČINNOSTÍ. DNES TROŠKU ODPOČÍVÁM PO NÁROČNÉM PRACOVNÍM TÝDNU.
    MĚJ SE POHODIČKOVĚ.
    TĚŠÍM SE NA DALŠÍ TVÉ TVOŘENÍČKO.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emily, koknečne som sa dostala net, prezerám blogy a Tvoja prácička je skvelá podľa mňa....pekný zbytok víkendu...papa Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emily, to je nadhera. Dle meho nazoru je to tak jak to ma byt. Moc se mi libi ta misticka s levandulovym vzorkem. Krasny den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Diki Peťa, ani ja sama neviem, čo mi kedy preletí hlavou a kedy to zrealizujem, niekedy sú to naozaj uletené kúsky, ako s tým valčekom (starší príspevok)
    maj krásny deň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Helenka, diki krásne za milé slová a pochvalu, veľmi si to vážim
    srdečne zdravím a prajem krásny deň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Diki Bohdanko, verím, že si nájdeš čas a vytvoríš niečo pekné, už sa tším na výsledok
    maj krásny deň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Diki Kami, mne zase blbol PC a net, ale už je to oveľa lepšie, ale toho času je stále menej a chorôb viac a viac, ale snažím sa to prekonávať pri týchto mojich vylomeninkách
    maj krásny slniečkový deň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem Katka, ešte ju pretriem priesvitným lakom a dám do nej buď kvietok alebo čo ma napadne,
    uvidíme
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť