********************

utorok 17. mája 2011

nezábudky

.. teraz je čas kvetov, ich vône, neodolateľného čara a tak vás láka hrať sa s nimi, láskať ich, tešiť sa z ich neopakovateľnej a neopísateľnej podmanivosti a nehy ...


 ... rastú pod našimi oknami v tráve, nikto sa o ne nestará, babka, ktorá ich zasadila, už dávno nežije a my mladšie nemáme čas alebo je to len výhovorka? ...
 ... ale aj tak ma lákali natrhať ich zopár,  cestou z práce som si vždy hovorila, už dnes, už dnes, ale vždy som myšlienkami niekde inde ...

 ... ale podvečer tak, aby ma nikto nevidel (aj tak ma vymakla susedka :-)) som ich natrhala plný košík aj zopár vetvičiek nádherného orgovánu ...
 ... a práve v tom období mi prišla zásielka od Helenky a tak som jej darček zakomponovala k venčeku z nezábudok a orgovánu ...

14 komentárov:

  1. Emily, nádherné fotečky. Taky miluju oměnky a zrovna včera jsem byla loupit s manželem u lesa dva obrovské trsy přibyly na naši zahrádku a ještě jsem natrhala do smaltovaného kyblíčku.Teď mi dělají radost u postele :)
    Dáreček od Helenky je krásný a s šeříkem jako ba k sobě patřily.
    Krásnou dobrou noc, Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je tak krásný název, líbí se mi víc jak pomněnky...:) A krásně nafoceno....Hezký den. Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak krásné nezabudky-poměnky.......
    Pamatuji si že jako malá holka jsem měla poměnkové náušničky.Ale to už je hodně dávno a tyhle krásné malé květinky mám moc ráda i když u mne na zahrádce se jim nějak nedaří.
    Emily pokud máš zájem o košíky tak se ozvi na múj email.
    Přeji krásně slunečný den.Marťa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilko, nádherně si je naaranžovala, moc hezky si psala (a pobavila si mě). Ještě ti musím říct, že mám moc ráda slovenštinu, některá slova jsou naprosto kouzelná. Nezábudky patří mezi ně.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lucka, ďakujem, si taká, ako ja, ale mňa vymakla susedka, ktorá všetko sleduje a keď ma videla s tým košíčkom plným kvietkov, tak zvolala áááááááááááááááááááá dobrýýýýý večer pani suseda, tak už som mala dosť, ale nič si z nej nerobím, to je asi jej hobby. Verím, že Tvoje Ti robia naozajstnú radosť. Moje už pomaličky odchádzajú, ale na obzore sú už iné :-))), dúfam, že tentokrát ma nikto nevymakne *-))
    krásny večer a všetko dobre
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Peťka, ďakujem krásne, mne sa zase páčia vaše pomněnky, ale obidva názvy majú niečo do seba
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Martičko, ďakujem Ti krásne za komentárik
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Diki Helenko, mne sa zase páči vaša čeština, od malička k nám chodili návštevy z Čiech (otcovi piati bratia sa poženili v Čechách, už iba jeden z nich žije v Plzni), vždy keď prišli cez prázdniny na Slovensko, tak sme sa tešili a učili sme sa češtinu, nádherné spomienky
    srdečne zdravím
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Něžná romantická krása! Tleskám! Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vivi, ďakujem krásne, ja som nenapraviteľný romantik, preto vo všetkom hľadám to najkrajšie a najromantickejšie
    krásny deň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásny darček a voňavé krásy... no a keď sa k tomu pridá aj dobre premyslená krádež... k romantickej pohode netreba veľa:)) Orgován..hmmm... som závislá na susedových, ale keď raz budem bývať vo vysnívanom domčeku, bude určite pri vchode:)
    Príjemný deň, Emily:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Janka, krásne si to napísala, aj ja snívam o svojom domčeku, ale neviem, či sa ešte niekedy dočkám, rôčky utekajú, sily ubúdajú
    aj Tebe príjemný deň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Emilko, zase jsi mne překvapila. Krásné fotky a krásný komentář.
    Moc tě zdravím. Hezký víkend. IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Iva, ďakujem za návštevu na mojom blogu, považujem Ťa za kamarátku *-))
    krásny víkendík
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť