********************

utorok 13. septembra 2011

...

... môj prvý venček zo živých kvetov, okrem púpavy a lúčnych kvetov, ktoré sme robievali ako malé dievčatá ...
... rozchodník nádherný a nejaká burina, rástla pri plote a dve vetvičky vresu, tej buriny bolo málo ...
... videla som na jednom zahraničnom blogu a veľmi sa mi páčil, tak som ho tiež skúsila ...
... kvitne aj pred našim blokom, ale mne ho priniesla sesternica, keď bola pri mne na návšteve (predtým som jej ukázala, že by som z neho chcela skúsiť urobiť venček) ...
... veľmi sa mi páčia tie kvety, plné hlávky malých kvietkov, ešte nerozkvitnutých úplne ...
... a prišiel ;-), priletel sa naň pozrieť aj motýlik "mlynárik kapustový" ...
... ďakujem všetkým za návštevu u mňa a za všetky milé slová Emily ...

24 komentárov:

  1. Páči sa mi rastlina rozchodník nádherný, aj rozchodník prudký (žltý). Venček z neho je nádherný a tá fotka s motýľom nemá chybu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten je krásny, nech ti Milka vydrží čo najdlhšie ... a motýlik toto dielo dokončil, aby bola fotka ako sa patrí :)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Emily,věneček je bomba,super hned si ho jdu udělat!!!!!Nadchl mě svojí barvičkou a jakoby starobylostí!K bílému mi bude sedět....Vřelý dík za inspiraci Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emily, teraz "si zabila" (akoby povedal Niekto:). Venček je dokonalý,je vidieť, že máš cit a vkus. Lajkujem Ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko, je rozkošný! Moc se mi líbí, mám rozchodníky moc ráda (a na zahradě pořád žádný nemám :O)) A ten bělásek, zachytila si úžasný okamžik!
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. EMILKO, VĚNEČEK JE KRÁSNÝ.
    MOC SE TI POVEDL.
    TAKÉ DĚLÁVÁM, VŽDY NA PODZIM, NĚJAKÝ VĚNEČEK.
    JE TO HEZKÁ DEKORACE.
    PŘEJI PŘÍJEMNÉ BABÍ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko, všechno jsem ti tu prohlédla - krásné příspěvky - věneček, dáreček od Soni, balkonové zátiší i pohled z balkona. Jako vždy krásně všechno nafocené. Přeji ti hodně zdravíčka - a sluníčkové dny. IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mimi, ďakujem pekne za návštevu u mňa a za milé slová.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emilko, věneček je nádhernýýýý... Hezký den, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Emily,vřelý dík za radu ke klíčům,tu řadu myslíš vodorovně nebo svisle? A kde ?Do chodby,nevím si s tím rady tu patinu šmrcnout bílým?Já Tě otravuji že?Citrony mám napichané na polystyrenové bílé kouli párátkem značky Vietnam hihi.. má 2špičky a je pevné!!!Tak Ti díky Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emily, venecek je prekrasny, muzu se zeptat, do ceho jsi to pichala? Vypada opravdu uchvatne a jak by to taky chtela zkusit. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je nádherný věneček a parádní fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Janka, ďakujem, uvidíme, či sa vysuší alebo zvädne.
    Milka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Diki Daja, som rada, že si sa inšpirovala.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Janka, klinec po hlavičke ;-), niekedy aj po prste.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Diki Helenka, tiež som bola nadšená tým motýľom.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Bohdanko, aj Tebe krásne babie leto, aby čo najdlhšie vydržalo. Mám rada zimu, ale iba na Vianoce.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Diki Iva, aj mne sa páči u Teba.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj Katka, kvietky som nezapichovala, ale urobila som malé kytičky zviazané niťou a potom som ich postupne priväzovala na korpus (venček) z prútia.
    Určite sa Ti podarí, rozchodník má veľké kvety, zakryje pomernú časť venčeka.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ďakujem Amelia, ja som stále u Teba, hoci niekedy nenapíšem komentár, neviem nájsť vhodné slová, tak radšej mlčím. Teším sa s vami, keď sa Janíkovi niečo podarí a má radosť.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ahoj mamulka moja najdrahsia :) mas nadherny blog a super fotky...naozaj... vsetky!!! Ten vencek Ti tiez super vysiel :) LTV!!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ďakujem Ti moja najdrahšia dcéra, ľúbim Ťa
    mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť