********************

sobota 10. septembra 2011

darček

Ahojte dievčatá, prednedávnom som sa zúčastnila súťaže na blogu u Soničky:
a medzi výherkyňami som sa ocitla aj ja.
... balíček som si vybrala až v piatok, nemôžem teraz veľmi chodiť, ale nemohla som ho tam nechať ...
 Otvárala som ho s napätím. Vo vnútri krása, nádhera, krásny voňavučký darček. Možno si myslíte, že preháňam, ale ja neháčkujem a preto je pre mňa  obdivuhodné. Veľmi si vážim všetky žienky, ktoré vedia urobiť z obyčajnej nite a háčika takúto nádheru a len tak urobiť niekomu radosť.
Sonička, ďakujem, ďakujem, ďakujem, ani si nevieš predstaviť, čo to pre mňa znamená. Teším sa, ako malé dieťa. Neviem nájsť tie správne slová, aby som vyjadrila to, čo cítim. Prajem Ti, aby si ešte dlho mohla rozdávať radosť všetkým okolo seba.
Emily

14 komentárov:

  1. Emilko, gratuluji, ani se tvé radosti nedivím, taky bych skákala až do stropu.
    Hezkou neděli
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Emilko,GRATULUJI!!!!Dáreček je báječný!Vím ,co to je být obdarován ,je to zvláštní pocit,že někdo koho jsi nikdy neviděla Tě takhle obdaruje,bez dalších nároků.....Ty se ale uzdrav,brzičko a hezkou neděli Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Emily, gratulujem k vyhre, je uzasna ...:) tak si ju pekne uzivaj .. pa a pekny vikend

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milka, blahoželám k výhre, ani ja neviem háčkovať, takže obdivujem !!!
    Pa, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko, je to nádhera! Nedivím se, že máš radost!
    Buď na sebe opatrná! Hodně zdravíčka a pěkný večer ti přeji!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko, uzdrav se brzy brzičko...a jsem tak ráda, že máš radost. Krásně jsi vše nafotila...krásné fotky :o)obdivuji korunku, knoflíček ve tvaru kytičky a ten klíček se srdíčkem...moc moc pěkné. Opatruj se, moc Tě zdravím, Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Daja, máš pravdu, je to úžasné, že sú ešte aj takíto ľudia.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzka, ďakujem, to vieš, že si ju užívam.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem Janka, Ty ale vieš iné práce, ktoré sú tiež obdivuhodné.
    Milka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem Helenka, snažím sa, ale niekedy to príde samo a už je po paráde.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem Sonička, aj Ty svojou láskou prispievaš k uzdraveniu, určite nielen môjmu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Emily, ten věneček je kráááásný, fakt....:) A máš krásnou fotku dřevěného koníčka, tak nějak ve mně evokuje starou dobu, můj táta má fotku přesně s takovým, když byl malý....:) Hezký den. Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Peťka, ďakujem krásne. Aj mňa staré evokuje spomienky na detstvo a nostalgiu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť