********************

piatok 18. novembra 2011

Srdečne pozdravujem. Aj keď sú prípravy na Vianoce v plnom prúde, ja ešte stále dokončujem nedorobky, keďže ma prikvačila nejaká škaredá viróza.

Na tieto dózy som už dávnejšie chcela urobiť nejaké etikety, či visačky. Páčili sa mi u Janky z Košíc, ale tá stránka (na jej stránke) je už zrušená, tak som musela improvizovať.

A nemali to byť ani srdiečka, ale nejaké iné tvary v podobe obdĺžnika alebo kruhu, no nakoniec, keď som hľadala vhodné servítky, vypadlo mi jedno drevené srdiečko a tak bolo rozhodnuté.

Text som si vytlačila z netu, namočila do kávy, vystrihla a prilepila na kartón, na to ešte servítky a hotovo.

Kohút vajcia neznáša, ale nenašla som sliepku, ani vajíčka.

A tu sú moje sušené hríby na vianočnú kapustnicu.

20 komentárov:

  1. Mila Emily, ty visacky jsou moc vydarene, hlavne ta houbova. A moc se mi libi i ty dozicky. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, visačky jsou přímo ukázkové a hodně stylové, houbičky k houbičkám.
    Měj se krásně víkendově
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Milka, čo mám zrušené??? Zmizol mi nejaký príspevok, lebo ja som si nič nevšimla ... daj mi vedieť, nech to napravím :)
    Všetko sa ti ale podarilo aj bez návodu, naopak krásne visačky máš !!!
    Papa, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Emilko,moc krásné visačky ,kliknu si také na Janku ,jsem moc ráda,že jsi už zdravá,a že zas tak krásně tvoříš! Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko, jsou naprosto kouzelné! Vyčarovala si nádherné cedulky na krásné dózy, moc jim to společně sluší!
    Přeju podně zdravíčka a moc zdravím!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Emilko, máš to tu moc krásný a ty ceduličky jsou nádherné...posílám Ti pozdrav a přeji ať tu virózu vyženeš brzy z těla ven.
    Štastný celý týden, Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily, veľmi pekný druh "liečby" si si našla:) Výsledok je hneď viditeľný a nielen to, ešte aj esteticky okorenený. Všetci by sme asi sem-tam potrebovali nejakú virózu:) Menovky (či ako sa tomu nadáva) sú prekrásne a musím aj pochváliť venček z predchádzajúceho postu, ktorý som nestihla okomentovať. Má svoje jesenné čaro:)
    Krásny deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Emilko, etikety se ti moc povedly a ty krásné dózy jsou s nimi ještě krásnější. :o) Přeji hodně zdravíčka. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hallo Emilko du hast einen sehr schönen Blog wunderschön anzusehen werde nun immer bei dir schauen hezky tebe zdravim Karin

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem krásne Katka.
    Aj Tebe všetko dobre.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem Iva, neviem, aký štýl teraz letí, ale to iba na rozoznanie, čo v tom je.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Janka, diki krásne. U Teba to všetko funguje, iba u Iris, kde má odkaz stiahnuť tu: už sa nedá nič stiahnuť.
    Milka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Gabika, diki za pochvalu a návštevu u mňa.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem krásne Daja, nie som ešte fit, ale niekedy Ťa choroba položí úplne na lopatky.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ďakujem krásne Helenka za milé a povzbudzujúce slová.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ďakujem krásne Soničko, snažím sa.
    Aj Tebe veľa zdravíčka a krásneho tvorenia.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Janka, ďakujem krásne. Ty vieš aj v jednoduchých a obyčajných veciach nájsť čaro a tak krásne ich opísať.
    Neprajem žiadnu chorobu, ani len virózu nikomu. Keď je človek oslabený, tak aj tá ho skolí.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Janka, ďakujem veľmi, zdravíčka naozaj potrebujem veľa.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Hallo Karin, Sie machte mich glücklich, dass Sie mein Blog gefällt, und Sie sind immer noch in meinem willkommen
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť