********************

pondelok 28. novembra 2011

výročie

Srdečne pozdravujem. Príprava na Vianoce je v plnom prúde a ja všetko dobieham.

V tomto roku nám bolo dopriate dožiť sa okrúhleho jubilea v manželskom zväzku.
Bolo to ešte 08.08., ale akosi sa nám nedarilo zísť celej rodinke a trošku to osláviť. V júli sme boli spolu na dovolenke, ale to by bolo predčasné.
Ani teraz sme neboli všetci, ale už som to nechcela odkladať, tak sme to spojili aj s mojimi meninami a konečne som sa mohla realizovať a upiecť moju v poradí už štvrtú poťahovanú tortičku.


Manžel má najradšej palacinky, ale prehovorila som ho, že na takúto príležitosť sa palacinky nehodia a už som bola vo svojom živle.

Hmotu som si pripravila z penových cukríkov a formičky mi doniesla dcéra ešte vlani z UK. Ale nemala som veľa času, tak len tak narýchlo, kvietky neboli veľmi stvrdnuté.

Aj som zabudla dať na iný podnos, ale nikomu to neprekážalo ;-))

19 komentárov:

  1. Emilko, přeji spostu dalších šťastně prožitých společných let. Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Emilko, ten dortík se Ti báječně povedl. Tak ať jsou další léta stejně sladká jako ten dortík.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko, jsi šikulka. Dort je nádherný, úplně se mi sbíhají sliny... Přeji mnoho lásky a štěstí!!René

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emily moje milá,chci Ti moc pogratulovat k manželskému jubileu ,co se týká dortu polykám sliny!!!!!A jsem ráda,že jsem poznala zase jiné krásné obyčeje a zvyky...ale ten Váš půst je opravdu náročný!My v době adventu se nepřežíráme ale maso můžem až do štědrého dne,pak jen rybu,kapra miluji a celý rok se na něho těším !!!!V neděli zapaluji také při obědě svíčku ....přeji ti radostné čekání a těším se zas příště Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko,všechno nejlepší k výročí ( 8.8. také slavíme - narozeniny našeho nejmladšího syna), povedl se ti nádherný dort. Krásný adventní čas.
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko, nádherný dort... Přeji do dalších let hodně lásky, štěstí, zdraví... Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Emilko, jdu ti velmi srdečně a upřimně popřát k výročí svatby i k svátku! Měj ještě mnoho let spokojených, zdravých a plných lásky!
    Dort je naprosto úžasný, o potahování hmotou z bonbonků jsem četla, ale nikdy nedělala...Moc se ti povedl!
    Krásný večer, moc zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Emilko, to je štěstí, že se vám povedlo dovést vaše manželství až k takovému jubileu.
    V dnešní době je to skoro bych řekla už vyjímečné.
    Moc Vám gratuluji a přeji dalších x let plných štěští, pohody a vzájemné lásky. Dortík k vašemu výročí je nádherný.

    Krásné pohodové dny ti přeje
    ¨ Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Věruško, ďakujem krásne, je to Boží dar.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jani, ďakujem krásne. Dúfam, že budú, aj keď zdravíčko veľmi neslúži a všetko je ťažšie, ako doteraz.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem René, pečiem málo. Takých príležitosti je už pomenej a manžel neobľubuje také múčniky s plnkami.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Diki krásne Daja. S tým pôstom som si tiež myslela, že to nezvládnem, ale teraz už počas celého roka nejeme mäso v stredu a v piatok, takže tých pár týždňov je pre nás už "malina", ako sa hovorí u nás.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Diki Marcelko, tak si vždy 8.8. spomeniem na Tvojho syna, je to pekný dátum.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Janka, ďakujem krásne, je to o vzájomnej tolerancii a spoznávaní hlavne samého seba.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Helenka, veľmi pekne Ti ďakujem. Prvú som robila štyri hodiny iba hmotu, postupne sa to skracuje a baví ma to.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ďakujem Ti krásne Iva, je to naozaj vzácne, hlavne teraz. Vidím, že u mladých nie je problém sa rozviesť po troch mesiacoch spolužitia. Je to veľmi smutné.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Emily, dort je opravdu nadherny. To snad ani neni pravda, ze se neco takoveho da vytvorit doma... Ale co je jeste krasnejsi, je to, ze jste s manzelem takova dlouha leta spolu a dle tvych clanku stastne. Moc a moc Vam oboum preji, at Vam ta pohoda a harmonie vydrzi navzdy. Krasnou druhou adventni nedeli preje, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ďakujem krásne Katka, mohla som nafotiť postup, ale ponáhľala som sa. Snáď mi to vyjde nabudúce. A manželstvo teraz určite šťastné, ale boli aj búrky v živote. No manželstvo je aj o tom.
    Aj Tebe krásnu adventnú nedeľu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Páni-smekám-dokonalý dortík!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť