********************

sobota 17. decembra 2011

... trošku natierania ...

         Srdečný pozdrav od nás.  
          Podnos som dostala ešte na meniny a hneď som vedela, že  nezostane vo svojej pôvodnej farbe.  Ani koníkom nebolo súdené zostarnúť tak naholo. A do tretice: poličky zo starej nábytkovej zostavy (obývacia stena), bolo mi ich ľúto vyhodiť a dokiaľ ešte nemáme novú kuchyňu, tak splnia odkladací priestor. Natierala som ešte minulú sobotu, ale začal mi štrajkovať počítač. Z ničoho nič vypol, nemohla som otvoriť ani jeden súbor s fotografiami a niekoľko komentárikov sa mi podarilo vložiť iba zázrakom. Dnes naskočil sám, som úplne prekvapená. Neviem, čo mu bolo. Asi ho tiež chytil predvianočný ošiaľ. ;-))   
... aj takýto je pekný, ale ...
... koník naholo ...
...  bola to drina, nemôžem totiž zohnúť nohu v kolene ...
... a tu už natreté, krásne snehobiele ...
... toho menšieho koníka som si kúpila na vianočných trhoch u nás minulý týždeň, tiež bol naholo ;-)), určite ich ešte "domaľujem", ak mi to dovolí čas a zdravotný stav ...
... ... šišky a gule som už niekoľko rokov  dávala do vázy, teraz je to obmena, skončili na venčeku ...
...
... trošku vianočnej atmosféry ...

... a večer ...
Ďakujem vám všetkým za návštevu, možno som vám pohladila oko a srdiečko. Ak nie, prajem vám veľa zdravia, pokoja a lásky v tom uponáhľanom čase. Zastavme sa na chvíľu a pouvažujme o význame týchto sviatkov.
Emily

12 komentárov:

  1. Emilko,už jsi mi chyběla,nádherná výzdoba moc se mi líbí věneček je úžasný ,koníček a podnos,paráda jen co mě mrzí ,že Tvůj krásný blogísek se mi pořád roluje ...nemohu přijít na to čím to je ,jestli znáš nějakou pomoc prosím napiš ,krásný večer Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, opět všechno moc krásné, věneček, tác, koníci, fotky... Přeji ti, aby tě nezlobilo kolínko ani počítač.. Hezký večer a co nejklidnější předvánoční čas.. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emily, moc krásné, mám ráda dřevěné dekorace, a v tvém bílém provedení jsou nádherné. Muselo to dám hodně práce, ale výsledek stojí za to!!. Hezký večer. Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Emily, moc ráda jsem se k tobě zastavila, vždy jsem něčím krásným okouzlena. Vidím, že práce ti jde hezky od ruky.
    Krásné svátky
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko, tvoje vánoční výzdoba je opravdu kouzelná! Věnec, tác a koničci, můžu na všem oči nechat, povedla se ti velmi elegantní aranž.
    Dávej na sebe pozor a opatruj se! Klidný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emily, pohladila. Krásné dekorace a ještě hezčí fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko, to je krásné pohlazení, moc se Ti to povedlo, máš doma krásně bílo, když už venku je pořád tak nějak šedivo, nevánočně, měj se moc hezky.
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emily,
    velmi si mi pohladila oko i srdéčko !
    :-)
    Moc hezky jste si upravila tác i koníka :-)
    Přejem také moc a moc zdraví , ať Vás v oblíbených činnostech i v běžním životě omezuje co nejméně !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emily, je u tebe opet moc krasne. V bilem pusobi tve dekorace velmi slavnostne. Mrzi me, ze tve zdravotni problemy neustavaji. Snad bude brzy lepe. Preji ti krasne adventni dny s temi, co mas rada. Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  10. KRÁSNÉ, POKLIDNÉ A RADOSTNÉ SVÁTKY VÁNOČNÍ.
    DO ROKU 2012 SPLNĚNÁ PŘÁNÍ, SPLNITELNÁ PŘEDSEVZETÍ, DOBRÁ PŘÁTELSTVÍ, MILÁ SETKÁNÍ, LÁSKU, ŠTĚSTÍ A PEVNÉ ZDRAVÍ.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milá Bohdanko, také já ti přeji v novém roce 2012 mnoho štěstí, zdraví a moře lásky od tvých nejbližších, ale nejen od nich.
    Moc se mi líbilo u tebe na návštěvě, kam jsi nás pozvala prostřednictvím tvých obrázků.
    Měj se moc hezky.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné,nádherný věneček!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť