********************

sobota 3. decembra 2011

trochu vianočne

Krásny pozdrav od nás.
         Asi budem posledná s vianočnou výzdobou, ale ja sa nikde neponáhľam. Vždy to stíham tak o päť minút dvanásť. Včera som začala, dnes dokončila nápis "Perníčky" na utierke. Bola to riadna piplačka. Začala som fixou na CD, lebo je tenšia, ale skoro sa mi vypísala, tak som pokračovala ceruzkou na látku. Tá je už o čosi hrubšia a už to nemalo taký efekt.

......
... perníčky z pred dvoch rokov, sú stále voňavé ...
... trochu vianočnej atmosféry ...
... domčeky sa mi veľmi páčili a bola aj dobrá cena ...
........
... a trochu večernej nostalgie ...
 Teším sa z každej vašej návštevy a zo srdca ďakujem za komentáriky. Veľmi potešia a povzbudia k ďalším nápadom. Prajem vám krásny predvianočný čas, žiadny zhon, všetko si užívajte v pohode a hlavne v zdraví.
 Emily

25 komentárov:

  1. Emilko, utěrka se ti moc povedla a krásně jsi jí nafotila. Přeji ti příjemně prožitý adventvní čas, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Emily, utěrka se Ti moc povedla a i ostatní dekorace jsou moc hezké. Domečky jsou kouzelné. Takhle vás Ježíšek snadno najde.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janka, ďakujem krásne, aj ja Ti prajem krásny a pokojný predsviatočný čas v zdraví a pohode.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, ďakujem za milé slová. Domčeky som chcela už dávnejšie, ale v našich obchodíkoch ich mali až teraz. Sú menšie, ale svoj účel splnia.
    Prajem Ti krásne a pokojné predsviatočné dni.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, nejprve Ti musim podekovat za ta krasna slovicka na mem blogu. Tve komentare me vzdy moc potesi. Uterka se Ti moc povedla a vanocni atmosferu jsi vykouzlila krasnou. Preji Ti krasnou 2-adventni nedeli, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Námaha stála zato, protože písmo máš na výbornou, jak by pravil pan učitel. Moc se mi líbí domečky.
    Krásný advent
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily,tvá utěrka mě okouzlila,vůbec nevím jakou máš šablonu nebo co?Máš to nádherné vkusné prostě paráda!!!!Hezkou adventní neděli Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherné, ta práce a čas za to stály)).a domečky jsou krááásné)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem Ti Katka, veď život je o tom, aby sme rozdávali radosť. Koľko jej rozdáme, toľko sa nám vráti.
    Aj Tebe krásny adventný čas.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ivka, ďakujem krásne, písmo som si rokmi vypracovala. Na začiatku som písala otrasne.
    Aj Tebe krásny advent.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Diki Daja, Tvoja pochvala ma zahriala pri srdiečku. Šablónu nemám. Text si vytlačím na papier. Na látku predkreslím ceruzkou a potom píšem naostro. Papier mi slúži iba ako vzor písma.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ďakujem krásne Verka, bola to riadna piplačka. Mala som dopísať iba 3 riadky a už som to chcela nechať, ale potom som si povedala, keď to teraz nedokončím, tak nikdy a bolo to. Do domčekov som sa zamilovala na prvý pohľad, škoda, že mali iba tie tri posledné.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ale mravčia práca to teda bola, Emily, obdivujem Ťa! Písať na látku nie j také jednoduché, ako by sa niekomu možno zdalo. Pekné, pekné, pekné! A domčeky určite vytvárajú tú pravú sviatočnú atmosféru.
    Juuuj, už aby to bolo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Milá Emilko, nevím, co mám obdivovat dřív - tvoje písmomalířství, dobrý nákup (ty domečky jsou opravdu kouzelné),ozdůbky, perníčky...Asi všechno, protože si vytvořila překrásné zátiší s krásnou atmosférou.
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Diki Janka, máš pravdu, bola to riadna piplačka. Po vypratí tá prvá farba (pero na CD) takmer celkom zišla dole, musela som nanovo písať a už som nemala takú trpezlivosť.
    Aj ja sa teším, kiež by atmosféra Vianoc bola po celý rok.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Diki krásne Helenka, keď som dokončila utierku aj po vypratí a vyžehlení, tak som už nemala čas a ani chuť na dlhšie piplanie s vianočnými dekoráciami, tak len tak narýchlo. Domčeky sú najnovšie, čo som kúpila na Vianoce.
    Aj Tebe Helenka pekný zvyšok večera a príjemný adventný čas.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj, Emily :-) Krásne fotky, musím uznať. Ten adrenalín, keď sa niečo robí o 5 minút 12 presne poznám. Neustále totiž obklopuje môj život, no čo sa týka výzdoby, je to pravý opak. Príjemné veci, robím načas, dokonca by som povedala, že skôr ako sú potrebné. Za to ja tento rok, budem na poslednú chvíľu zháňať darčeky, uff :-/ Nech sa Ti darí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj Naty, ďakujem za krásny komentárik. Ja sa tiež postupne pripravujem na Vianoce. Ale vždy na niečo zabudnem, tak som to myslela.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Emilko, děkuji za přání, i já ti přeju krásný advent a moc chválím nápad s psaným receptem na textil. Jsi šikulka! Pa, měj se! René

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj René a ďakujem pekne za milé slová.
    Prajem krásny a pokojný adventný čas.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ahoj mamulka moja, nadherne mas tie fotky!!! Velmi kreativne si vyuzila tu utierku - vyzera to naozaj super! A tie pernicky...viem si predstavit ako vonaju... :)))) naozaj krasa... prinasas predvianocnu atmosferu :))) Lubim Ta!:*

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Emilko, přišla jsem Ti poděkovat za všechny Tvé návštěvy a milé zprávičky....moc si jich vážím. Tvá utěrka je opravdu dokonalá! Psaní na látce s proužkem je velmi pěkná kombinace...tvoření se Ti opět povedlo.
    Také domečky jsou hezké a vytvořila jsi s nimi nádhernou atmosféru...
    Přeji Ti z celého srdce krásně prožité adventní dny...moc pozdravů, Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ahoj moja, konečne si si našla čas aj na mamku. Ďakujem za pochvalné slová, vieš, že potešia. Aj ja Ťa ľúbkam,
    mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ahoj Soničko, Ďakujem za krásne ocenenie mojej práce, bolo to dosť náročné, chce to veľa trpezlivosti.
    Aj ja Ti prajem krásne a hlavne pohodové adventné dni.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Nie wiedziałem, że moja teściowa :) ma taki talent :) cuudne pomysły!! Twój zięć Darek :)

    OdpovedaťOdstrániť