********************

nedeľa 22. januára 2012

Ahojte, srdečne pozdravujem v roku 2012. V týchto dňoch môj blog oslávil 1. narodeniny. Zatiaľ pre vás nemám žiadny darček, ale sľubujem, že v nabližšom období k tomu dôjde. Zatiaľ vás obdarujem iba pomyselnou kytičkou. A ešte niekoľko postrehov a maličkej premeny jednej lampy.



... lampa mala byť darčekom pod stromček, ale po rozbalení som ostala zahanbená, bola poškodená, aj keď nie mojou vinou ...

...chcela som to nejako napraviť, tak som hneď po vianočných sviatkoch kúpila novú a túto som sa rozhodla nechať  doma ...

... a potom mi napadlo jej nahodiť takýto mejkap ...

... išla som na návštevu a nechcela som ísť s prázdnymi rukami, tak som narýchlo upiekla muffinky ... ...

... muffinky som piekla asi po tretí krát ...

...


...  pripravené pre návštevu v dóze od dcéry z UK ...

... mala som iba jedno vajíčko a to sa práve hodilo na recept, ktorý som  vydolovala v jednej kuchárke  ...

 Ďakujem dievčence za všetky vaše návštevy, milé slová a krásne inšpirácie Emily.

12 komentárov:

  1. Emily přeju všechno nejlepší k těm prvním narozeninkám-hlavně hodně spokojených čtenářek,milých kamrádek,krásných foteček a spoustu nápadu!Nádherné fotečky!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Emily, přeji ti jen to nejlepší k prvním blogovým narozeninám! Mám pocit, že tě znám už léta, ne jen jeden rok! Jsem tomu moc ráda!
    Dobrý make-up dělá divy - lampa je úžasná, muffinky vypadají perfektně a dóza je jako sen!
    Měj hezké dny, moc zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj moja mila mamulka, znovu mozem byt na Teba pysna ;))))) krasne fotky, lampa vyzera naozaj velmi dobre... a muffinky? Hmmm, vyzeraju velmi chutne, dala by som si ;))) no a tesim sa, ze doza Ti je k niecomu dobra ;)))Lubim Ta, mamulka moja a prajem este vela kreativity na Tvojom super blogu!!! :***

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Emilko, gratuluji k prvním narozeninám tvého krásného blogu. Mám pro tebe ještě jedno ocenění, tak se zastav. Muffinky vypadají výborně, mňam.. :o) Hezký zbytek dne, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno nejlepší k narozeninám:-) A hodně krásných článečků do dalších let.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. EMILKO nešlo mi vůbec Ti psát komentáře ted to jde a tak Ti rychle píši než se to zas zkazí moooc Ti gratuluji a nevim jak jinak Ti dát na jevo ,že jsi má oblíbena ,kéž by to už šlo at mohu být z Tebou v kontaktu. Od srdce Dája

      Odstrániť
    2. Emilko na mém blogu něco máš Daja

      Odstrániť
  6. Milá Emilko ,vyzvedni si prosím u mne ocenění. Moc zdravím. Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily, gratuluji k prvním narozeninám ... fotečky jsou supééér ... a koukni ke mě ... Denisa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Michaela, ďakujem krásne a teší ma, že sa Ti páči "u mňa" na blogu
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dakujem Helenka, je pre mňa pocta takéto vyznanie. Aj Ty si pre mňa balzamom na moje niekedy boľavé srdiečko. Veľmi si mi pomohla, keď mi bolo ťažko. Ešte raz ďakujem.
    Prajem veľa zdravíčka a rodinnej pohody.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem Ti moja drahá dcérka, si pre mňa všetko.
    S láskou mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť