********************

pondelok 30. januára 2012

Ošiaľ - decoupage

           Ahojte,
chcela som sa pochváliť porcelánom GG, ktorý som kúpila so zľavou v obchodíku Bella Rose. Určite poznáte ten pocit, keď dostanete vytúženú vec po ktorej dlho túžite. Po otvorení balíčka som bola vo vytržení, ako malé dieťa. Stále platí - som nenapraviteľný romantik. Pri prvej voľnej chvíľke som si urobila čaj so všetkým, čo k tomu patrí a kochala som sa. No stále sa mi zdalo, že k tomu niečo chýba.   Včera večer som pozerala na tie polystyrénové vajíčka, ktoré ešte len čakali na "oblečenie" a tak vznikol nápad. Keďže nemám  látku podobnú GG, tak som vytiahla servítky s podobným motívom a dielko bolo hotové. Najprv jedno, potom hneď druhé a potom ma chytil servítkovo-vajíčkový ošiaľ. Ešte aj dnes na úkor domácich prác. ;-)) Emily







... nie je to dokonalé, ale na guľatý tvar sa veľmi ťažko lepí servítka ...



... možno budú pre niekoho inšpiráciou ...

13 komentárov:

  1. Emilko já si myslím,že jsou překrásné-nádhera!Mrkni ke mě-soutěžíme'MichaelaP.S:pro mě stopro inspirace!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emilko milá ,velmi dobře jsi udělala,když Tě jak já říkám, políbí můza, musíš tvořit,když ji odmítneš ,nevrací se!!!!Překrásný hrníček a čajíček i vajíčka a domácí práce?Ty už beztak jsou hotový ?Daja

      Odstrániť
  2. Ahoj Emilko, je to nádherná romantika. Tak si jí užívej. Domácí práce vem čert.
    Hezký den
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emily, ty jsi tak úžasně šikovná a máš úžasné nápady!! Moc krásné. Tak ať ti dělají hrníčky a vajíčka dlouho parádu!! Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilko, moc dobře si nakoupila a ta vajíčka, to je dokonalá třešniočka na dortu! Perfektní nápad.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera. Nevím co mám chválit dřív.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilka moja, to je nádhera a vôbec nevadí, že si nemala látku z GG. Tie obrúsky, ktoré si použila sú nádherné. No romantika... Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko, parádní nákup, tvoření i focení... Moc se mi u tebe líbí.. :o) Měj se krásně, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko,čajová souprava je krásná. Moc se mi líbí,jak jsi to všechno nafotila i s vajíčky. Všechno jsi to krásně sladila.
    Měj se krásně Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emilko to je nádhera!Dobře si nakoupila!Krásný den věra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emilko, to je taková nádhera!!! Mám na tento romantický vzoreček slabost. Přeji Ti hezké dny, moc zdravím Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emilí, úplně si dokážu představit, jakou radost si musela z tohoto balíčku mít... Porcelán je úžasný. Přeji ti krásné chvíle u popíjení! René

    OdpovedaťOdstrániť