********************

nedeľa 18. marca 2012

Jarná výmena

 Ahojte, 
chcem sa pochváliť, čo mi poslala Vierka www.verka-zmurka.blogspot.com v jarnej výmene, ktorú zorganizovala Helenka. Balíček som si vybrala ešte minulý týždeň, ale rôzne okolnosti mi nedovolili vložiť skôr.  
         Keď som priniesla domov balíček, bola som v radostnom napätí a právom. Najprv som si predstavila ruky, ktoré túto krásu vytvorili, zabalili balíček a odoslali s očakávaním, aké to bude, keď to adresát otvorí. Je to zvláštne, že nepoznáme toho človeka a predsa máme k nemu blízko.
         Aj touto cestou chcem sa Vierke krásne poďakovať, lebo mi urobila nesmiernu radosť. Darček z lásky a len tak. Vierka, ďakujem veľmi pekne, si úžasný človek.
         A teraz sa pokochajte nádherou.

... prekrásny náramok a náušnice ...

... nádherný zajko ...

... rozkošná sliepočka ...

... v tomto vrecúšku s háčkovanými kvietkami boli tie nádherné skvosty ...

... všetky spolu ...

... nádherné jarné farby ...


... rozmýšľala som, koľko Vierke dalo práce, kým to všetko urobila ...

... ale stálo to zato ...

... Vierka, mám velikánsku radosť ...

... a aby som nezabudla na tú, ktorá to všetko "spískala" a tou je skvelá Helenka ... ďakujem aj Tebe, si vzácny človek ...

6 komentárov:

  1. Emilko, dostala jsi také nádherné dárečky. Přeji Ti krásné jarní dny, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko zdravím,jsem ráda,že jsi se ozvala,dárečky jsou moc krásné,i barvičky hezky obveselí byteček....Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Emily, jsem moc ráda že se ti dárečky líbí. Když jsem viděla tvoje fotky ... zamáčkla jsem slzu v oku. Máš to krásně vyfocené... ať ti ty jarní barvičky dělají radost.
    krásné dny Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilko, mám velikou radost, jak se celá výměna podařila. Věrka je moc šikovná, dárečky jsou dokonalé jarní!
    Moc tě zdravím a přeji hezké, sluníčkové dny.
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkné dárečky, ty jarní barvičky jsou úžasné.

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojky Emilko!
    Věruška vyrobila krásné dárečky v jemných barvičkách a ty jsi je moc hezky nafotila.
    Přeji Ti krásné jarní dny plné sluníčka...moc moc zdravím, Soňa

    OdpovedaťOdstrániť