********************

nedeľa 25. marca 2012

Zátišie s tulipánmi

Bez slov ...


Emily

8 komentárov:

  1. Krásná podívaná po ránu! Hezký den. Slávka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, krásné... ta barva je úžasná.
    Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko jsi beze slov ale já musím .Moc jsi mě rozněžnila tak nádhernou kyticí a krásně nafocenou nostalgickou atmosférou !Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mila Emily, mas pravdu, tady neni co dodavat, jen se kochat. Krasne jarni dny, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné a moc krásná tapeta!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko milá,to víš,že tam mám svého drahého ,jsme spolu 30let a brali jsme se z velké lásky a ta zůstala.Je mi líto,že tě dostala asi chřipka,že?Letos po prvé mi dcerka dala sadu na pití aloevera nebyla jsem ještě nemocná,ale je to dražší.Přeji Ti aby jsi byla už zdravá a dobře se ti tvořilo .Moc se zas těším Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš pravdu, Emilko, je to stejně krása slovy nepopsatelná!
    Krásný večer, moc zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť