********************

streda 23. mája 2012

Ahojte milé virtuálne priateľky, 
dnes neprispievam, ale prosím vás o pomoc.
     Niekedy koncom marca Iva na svojom blogu


http://jednoduchakrasa.blogspot.com/ 


ponúkala nejaké staré veci na predaj (staré váhy, pudingová forma a iné).
      Pravdepodobne som bola prvá, tak sme sa dohodli na cene, ktorú som previedla na jej účet.      
     Trošku sa to pretiahlo kvôli IBAN a potom SWIFT. Pracovníčka v banke mi to nepovedala hneď, ale ma preháňala, ale nakoniec bolo všetko v poriadku (mám výpis z účtu) a Iva mi 23. apríla 2012 napísala e-mailovou poštou, že všetko je v poriadku, balík je zabalený a odoslaný.
      Dodnes mi balík nebol doručený, včera bol mesiac.
      Chcela by som vás touto cestou poprosiť, či neviete, čo je s ňou.  Pozerala som na jej blog, aj som napísala komentár, ale ten sa nezobrazil a aj niekoľko komentárov v predchádzajúcich  príspevkoch bolo odstránených. Taktiež tá ponuka je odstránená z jej blogu.
      Kamarátka mi hovorila, že na facebooku má nejakú ponuku na svoje výrobky už teraz v máji. Ako odosielateľ e-mailovej pošty je uvedená ako Iva Maraková. Neviem jej adresu, ani mesto, z ktorého pochádza. Ak ju poznáte, prosím vás oslovte ju, aby sa mi ozvala. Veľmi pekne ďakujem.

A ešte odkaz pre Janku - www.pokladymojejduše.blogspot.com 
Janka, píšem Ti komentáre, ale nedajú sa publikovať.

 Emily

9 komentárov:

  1. Ahoj, Emily,
    vôbec netuším, prečo sa ti na mojom blogu nedajú publikovať komentáre, kedysi dávnejšie to blblo aj na iných blogoch, tak skús zmeniť prehliadač, možno sa to umúdri:) Čo sa týka Ivy, je spoľahlivá, riešila by som to skôr s poštou, neexist, aby balíček meškal mesiac. Z Nemecka a z Čiech mi chodia do týždňa a z Poľska aj skôr. Skús sa opýtať, či ho nemajú niekde na pošte zastrčený:)
    Pekný večer!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, to je moc nepříjemné! Pevně věřím, že se všechny vyřeší a uvede na pravou míru.
    Přeju hezký den a moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, Emily, Jana má svojí registraci i na webu Mimibazar http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=306052, nemá tam ale bohužel vůbec pěkné hodnocení, i jiní zákazníci s ní mají stejné problémy jako ty... zkusila bych jít na poštu a poptat se tam, jestli jim to tam někde neleží v koutě... držím palce, ať se to všechno brzy vyřeší k Tvé naprosté spokojenosti... hezký den! LenkaH.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pardon, ne Jana, ale Iva se ta paní jmenuje...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, ty věci už asi neuvidíš. Já čekám na koupené staré věci už 9týdnů! Ivana se nehlásila, neodpovídala! Našla jsem nemilé hodnocení na MMB i na fléru: http://www.fler.cz/diskuse?thread=692. Je mi tě moc líto, má účet i na facebooku, zkus tam, já jí tam dostihla, napsala mi milé psaní, že mě ani nikoho jiného nechtěla poškodit, že mi pošle do konce týdne peníze na zpět, ale pokud bych chtěla, balíček má doma nachystaný a ráda by mi udělala radost!! Je mi tě moc moc líto,sama jsem naletěla a je mi do breku, jak i tady mezi blogérkami se najde......... Já jsem ochotna podat i trestní oznámení a přidat se k ostatním,co naletěly :((. Bydlí v Mníšku-Kopřivnice. Má ještě další web,kde nabízí kurzy scrabooku. Držím ti pěsti Emilko!!! Sama se modlím, ať koruny dorazí, jinak budu muset opravdu jednat. Stejně nemile. :((.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko jsem moc zaskočená a je mi líto co se stalo .Také jsem našla že dělá zakázkové šití...Teď když Ti dala informace Ajka už asi nebudu pátrat,těžko uvěřit že Iva něco takového udělala,znám ji už 2roky ale jen z blogu jinak nic .Přeji Ti a ostatním aby se vše vyřídilo Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám s Ivou dobrú skúsenosť, balíček prišiel ok. Myslím si, že ju treba len kontaktovať, čokoľvek sa mohlo stať.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Včera som si trošku upratovala google reader, tak som navštívila aj blogy, na ktorých som už dávnejšie nebola. Medzi inými práve aj tvoj a aj ten, ktorý v tomto článku spomínaš. Pamätám si na to, keď bol na ňom článok s ponukou rôznych starých vecí a ešte som sa čudovala, že niekto takýmto spôsobom predáva, no viac som sa čudovala tomu, že niekto aj kupuje. Myslím si, že sa správame málo obozretne, veríme ľuďom, ktorých nepoznáme vôbec alebo len z pár riadkov na internete. Neviem, či by som takto niekomu poslala peniaze. Asi budeš v budúcnosti viac opatrná. Neverím ani ospravedlneniu, ktoré dnes ráno chvíľu viselo na blogu Jednoduchá krása. Už to tam nie je. Keby išlo o seriózneho človeka, nevymaže článok, v ktorom tie veci ponúkala, nevymaže komentáre, ktoré sa toho týkali. Myslím si to isté ako Ajka predo mnou, že svoje peniaze už asi neuvidíš. Ak áno, aj tak by už moja dôvera voči dotyčnej osobe bola veeeľmi naštrbená.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emily, asi tě nepotěším, ale o problémech s paní Ivou jsem také slyšela a četla:
    http://www.exekuce-gajdos.cz/dokumenty/0138Ex1505_2010_sdeleni.pdf
    a nebo:
    http://www.firmy.cz/detail/2212160-ivana-marakova-koprivnice-mnisi.html
    Na obou dokumentech je adresa. Snad ti to pomůže a svoje peníze dostaneš zpět. Držím palce!
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť