********************

štvrtok 17. mája 2012

orgován

Ahojte, 

orgován už pomaly odkvitol a ja som nestihla vložiť ani jeden záber. Teraz mám doma manžela a tiež som chorá, beriem ATB, tak poväčšine ležím, ale vždy ma to ťahá k PC. Tak aspoň niekoľko postrehov.
Túto okenicu so zrkadlom mi priniesol manžel z Fr. Pracuje tam už niekoľko rokov, ale až teraz prvý krát a sám od seba. Chcela som niečo iné. Veľmi milo ma prekvapil. Je plánovaná na chalupu (ktorú ešte nemáme, snáď bude raz ...). Zatiaľ ju budem využívať ako pozadie pre moje fotenie.

... hneď som ju chcela využiť a len tak narýchlo som splietla venček z orgovánu ...

... niektoré zábery nie sú veľmi dobré, bolo to fotené večer ...

... holúbkov som mala skôr, ale vždy na nich zabudnem ...

....

... ďalší venček som musela urobiť, dostala som totiž biely orgován, ten tmavší rastie pod našimi oknami ;-) ...





... a to by bolo všetko, nabudúce bude pár nezábudkových  (pomněnkových) záberov a venček z orlíčka ...  

14 komentárov:

  1. Emilko dnes už po druhé to je šeříková slavnost!Moc krásně jsi to připravila a mě velmi potěšila ....Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emily, musím povedať, že manžel udrel na správnu strunu. Okenica je parádna, taká ošumtelá. Venček s orgovánu je krásny. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emily, orgován je krásny, mám ho rada. No a tá okenica - ááách ... krása. :)
    Skoré uzdravenie, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Překrásný věnec-šeřík miluji!!!!!!michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Emily, krásne fotečky, vôňu orgovánu cítim až k nám... a tie venčeky nemajú chybu. Občas tí naši chlopi vedia potešiť a prekvapiť čo? krása, krása, krása.... na ATB som aj ja, tak skoré uzdravenie nám prajem, dúfam, že nič vážne.....
    ps: je možné, že mi padá net pri prezeraní Tvojho blogu? tento komentár sa mi podarilo napísať presne : po 24 min.!....................Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Věneček ze šeříku je úžasný nápad. Ale mě to nenapadlo. Brzké uzdravení.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko, dárek od manžela je úžasný, krásná okenice udělá mnoho parády ... věneček z šeříku je prima nápad a krásně voní až k nám! Moc hezké dekorace a fotečky! Pa ,Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko, jsme úplně uchvácená! Překrásné fotky, ten věnec je nádherný a dárek od manžela, ach.... je pozorný a ví, co si srdce žádá!
    Moc gratuluji k ocenění a velmi děkuji, že si ho udělila i mě, vážím si toho!
    Přeji rychlé uzdravení, dávej na sebe pozor.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milá Emilko,přeji ti brzké uzdravení. Snad už ti ATB zabrala a vše jde k lepšímu.
    Emilko, moc ti děkuji za ocenění, které jsem od tebe obdržel. Udělala jsi mi velkou radost - jsi zlatíčko. Moc ráda k tobě chodím na návštěvu, vždy se u tebe potěším, krásnými fotkami a tvým tvořením.
    Emilko, okenice je úžasná a jako vždy, jsi všechno krásně naaranžovala a nafotila.
    Přeji ti pěkný víkend
    IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mila Emily, tvuj manzel si zaslouzi velky aplaus za tento krasny darek. Okenice je nadherna a venecek ji opravdu slusi. Preji ti, aby tvuj sen vysel a k okenici pribyla i chalupa :o) Hezky den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emilko, to je krása. Ani by mě nenapadlo ze šeříku něco motat, ale tohle je fakt super. Díky za inspiraci pro příští rok.
    Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné věnečky... to se budu muset taky naučit... a ta okenice, no to je naprostá bomba... hezký den! LenkaH.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Soo beautiful ;)) Hope you gett vel soon! Thanks so much for the blogg award ;))
    Love Susanne

    OdpovedaťOdstrániť