********************

štvrtok 2. augusta 2012

Košíčky

Ahojte,
dcéra mi hovorí, že teraz vkladám menej príspevkov.
Niekedy nemám čas a niekedy nemám chuť na nič, keď sa cítim mizerne. 
Tieto obrázky boli nafotené  ešte začiatkom júla, keď som mala čerstvé jahody. 
Košíčky som nepiekla, také pekné by sa mi nepodarili. Sú kúpené v LDL. 







Oplatí sa kúpiť, teda, keď sú zlacnené. Bolo ich 10 kusov a dajú sa využiť na sladkú alebo slanú náplň. 

Ja som si to opäť zjednodušila a naplnila som ich pudingom.  Nôž je na syr, ale mne sa s ním dobre krájali aj košíčky :o)).

 Navrch jahôdky a šľahačka len tak nastriekaná igelitovým vrecúškom. A koláčik raz - dva hotový. 

Robila som aj koláž, ale ešte stále neviem všetky fígle. 







Majte krásny letný čas.
Emily

32 komentárov:

  1. Emilko dnes budu pět samou chválu takže:nádherná úvodní fotka,košíčky,byť koupené,jsou překrásné,skvěle nazdobené-hezounké fotečky a ten porcelán-ty talířky-no to ti až závidím-samá krása!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Miška, toľko chvály, ďakujem veľmi pekne. Si úžasný človek.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko, košíčky vypadají velice lákavě. Hned bych si dala.
    Měj se krásně Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Vierka, teraz som bola na Tvojom blogu. Ďakujem pekne.
    Uži si krásne leto.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko nejprve děkuju za milou návštěvu u mne na mém blogu :o)
    A koukám tady se podává taková dobrota mnam mnam--sem budu chodit častěji.:o) Přeju krásné letní dny Martina :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem Emily.Adorei príde na váš blog, je to krásne.
    Váš recept s jahodami je optimálny
    objať
    Valeria

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Martia, môžeš prísť kedykoľvek, budem sa len tešiť.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Valeria, ďakujem krásne.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Emily, nádherné fotečky, hned jsem na ně dostala chuť. Pa Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emilko, to jsou dortíky jako z luxusní cukrárny! Nádherné a moc hezky vyfocené! A umíš i koláž a moc se ti povedla.
    Přeji ti samé hezké dny a ať se cítíš dobře!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emilko,
    teda ty mi děláš po ránu chutě !
    Hned bych si jeden košíček ke kávičce zakousla ;-)
    Krásné srpnové dny a ať se i svatební víkend vydaří !
    P.S. Moc děkuji za komentík !

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Emi, vždy mám chuť na mlsnosť, keď navštívim Tvoj blog. Krásne fotky.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahojky Emily, moc děkuji za návštěvu na blogu a krásné komentáře ♥ Jukla jsem také k Tobě a to jsem neměla dělat :-) Taková mňamka hned na úvod - košíčky vypadají naprosto luxusně! A moc hezké nádobí :-) Krásný blog ♥ Pěkný den. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No tedy, to musí být mňamka. A krásně nafocené, jak z nějakého magazínu. Nádherný víkend ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  15. EMILKO, MOC TĚ ZDRAVÍM.
    TO JE KRÁSNÉ KOUKÁNÍ NA TVÉ DOBRŮTKY.
    MUSÍ BÝT VÝBORNÉ. HEZKY JSI VŠE NAFOTILA.
    MĚJ PŘÍJEMNÉ A RADOSTNÉ SRPNOVÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tak to je nádhera :-D... a dúfam že sa už cítiš lepšie, posielam veľa energie a radosti, ty si mi ju práve spravila :-))....a krásne ďakujem za Tvoju gratuláciu, na mojom blogu! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emily, som to poplietla, to som chcela ohľadom gratulácie napísať druhej babenke :-)....tak prepáč za ten môj chaos

      Odstrániť
  17. Zdravím Emilko,snad se mi podaří Ti napsat zkouším to již dlouho a nejde mi to mám asi slabý PC máš tam hodně pohyblivých krásných obrázků asi mi to nestíhá.Nevím proč se moc necítíš a je mi to líto,ale uvidíš že zas bude dobře jsi asi vyčerpaná,víc magnesia a vitamínů,jinak máš vše okouzlující,jsi moc šikovná,a na košíčky mi děláš chutě,jak by mi to nešlo napíšu email !!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj mamulka moja, naaaaaaaaadherne fotky! Naozaj ako s nejakeho casopisu! Krasne tanieriky a misky a uplne vsetko :):):) Kosicky a jahodky vyzeraju super chutne, mnam :)si naozaj sikulka ;) lubim Ta:*

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Milá Emilko, jsme na tom úplně stejně...také poslední dny nějak zanedbávám svůj bloček a vše okolo....šití mne pohltilo natolik, že nemám čas vůbec na nic....je to po zahrádce můj další velký koníček a práce zároveň. Všechny mé novinky jsou vloženy v mém obchůdku na fleru. Tvůj příspěvek je nádherný a jahůdky mňam, hned bych ochutnala :o) Já mám nafocenou levandulku, tak snad bude chvíle navíc a vložím....posílám spoustu pozdravů a měj se moc krásně....ahojky Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Joli blog avec plein de bonnes choses appétissantes !
    Bonne soirée.
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nádherně nazdobené!Hned bych ochutnala,jahody mám moc ráda:-)
    Emilko krásné dny přeji:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Nadherne fotky a kosicky miluje a jahudky jamjam hezky zdravim Karin

    OdpovedaťOdstrániť
  23. These cupcakes look delicious.
    Thanks for your visit
    Have a nice weekend
    Mari

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Oh, what a beautiful and delicious photos!!:)
    Many greetings from Finland,
    Marge

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Hm, tak to musela být mňamka... u nás se jahody dalšího zpracování většinou nedožívají, děti je stihnout zbodnout, sotva je umyjeme :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Emily,
    tak košíčky vyzerajú luxusne, hneď by som sa do nich zahryzla.
    Aj fotky sú perfektné, iba čo si mi narobila chute...
    Pekný zvyšok víkendu,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. tie košíčky sú nádherné a nevadí že kupované...krásne si to naaranžovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj Emily, máš opravdu velmi krásný blog. Lilky pěstujeme na zahradě a Tvůj recept brzy vyzkouším.
    Krásný zbytek víkendu, Katka

    OdpovedaťOdstrániť