********************

sobota 18. augusta 2012

Raňajky a baklažán

Ahojte,

chcela som vyskúšať čučoriedkový džém, ktorý som prednedávnom robila.



Chutil mi celkom dobre, aj keď ja na sladké raňajky veľmi nie som.




Ešte som nikdy nejedla baklažán a tak, keď mi jedná známa priniesla, že ho majú veľa, tak som si povedala, že z neho niečo vyskúšam. 
Padol mi do oka tento recept, ktorý som upravila podľa seba:
baklažán pokrájame na tenšie plátky ( ja som ho osolila a nechala chvíľu na papierových obrúskoch). Opiecť z oboch strán nasucho.

Medzitým som si pripravila plnku: postrúhať tvrdý syr ( ja som mala dva druhy v chladničke), pridala som trochu kyslej smotany a jednú bryndzu, tá nebola v recepte, ale už mala pomaly po záručnej lehote.  Plátky naplniť plnkou a zrolovať na malé roládky, dať zapiecť.

Ešte mi zvýšilo plnky, tak som ju zmiešala s kyslou smotanou a poliala po povrchu. Dno zapekacej misy som potrela maslom.


A tu je výsledok. 

Majte krásny víkend a príjemný zvyšok prázdnin.
Emily

 

19 komentárov:

  1. Emily, raňajkové menu vyzerá skvele, hneď by som sa pridala. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Liebe Emily,
    wie lecker das Frühstück ist mit herrlicher Marmelade
    und so leckere gefüllte Pfannkuchen!

    Ich wünsche dir einen schönen Sonntag
    Liebe Grüsse Elke

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Emily, přesně takovouhle nídani mám nejradši. Pečivo s domácí marmeládou. Máš krásné růžičkové ubrousky. Lilek jsem asi 2x vyzkoušela a zatím jsme mu nějak na chuť nepřišli:-)
    Hezkou neděli
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Emily,
    tak borůvkovou marmeládu bych si hned dala. Vypadá moc dobře a určitě i skvěle chutná.
    Lilek stejně jako Jana taky moc nemusíme.
    měj krásný zbytek víkendu Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ça donne faim....
    Bon dimanche.
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hej, vad glad jag blir att du tittar in på min sida... för då hittar ju jag till dig... här trivs jag... återkommer snart... kram J

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko, já taky po ránu nemusím moc sladkého, ale takovouhle snídani bych určitě neodmítla. Nádhera! A ten lilek, to zní úžasně, já ho griluji (po vypocení se potře troškou olivového oleje a posype bylinkami nebo kořením s česnekem), ale ten tvůj určitě vyzkouším!
    Přeji krásný letní večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to úžasně :-)
    Pěkný den. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emilko,nádherně nafoceno!Hned bych si dala:-)Krásné dny přeji:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zdravím Emilko, já bych to také obrátila ten lilek ráno a k večeru TO sladké..obojí vypadá nádherně,hned bych se do toho dala,nevím ale jak vidím pochoutku vždy mám na ni chuť!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak takéto raňajky b som brala hockedy ,,,krááásne :-) Emily :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja milujem takéto raňajky, nádherné fotky Emily :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Emilko, domácí borůvkový džem to musí být mňamka. S lilkem nemám zkušenost, ale měla bych ho vyzkoušet. Měj se hezky, Simona.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mňaaam! Všetko to vyzerá báječne! Až som hladná :) Džemy z obchodu veľmi nemusím, ale domáce - to je iná pesnička. Z čučoriedok a šípok mám najradšej. A chrumkavé bagetky...mmmmmmmm:)
    Krásny deň, moja milá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Milá Emily, i já objevila krááásný blog:-))) Máš nádherný fotečky a příspěvky, hned si tě jdu vložit do oblíbených, abych nic neprošvihla:-)))
    papááá Kattka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Emili, júúúj to je papaníčko, baklažán som tak isto ešte nejedla. Recept vypadá lákavo, asi jeden kúpim na koštovku.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Emili teda to vypadá moc lákavě. Nejvíc se mi líbí ta marmeláda a jaké mají skleničky krásné oblečky. Já to říkám furt,jíst se musí i očima:))přeji krásné babí léto. J

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Wauu... super blog, perfiš raňajky a ten baklažán, hm...toto isto skúsim. Dík za inšpiráciu.

    OdpovedaťOdstrániť