********************

pondelok 19. novembra 2012

Trošku tvorenia

Prajem neskorý dobrý večer,

zdá sa, že je všetko na dobrej ceste a tak vkladám trošku z môjho tvorenia.

... táto misa alebo kvetináč v pôvodnej farbe ...

... cukorničku som chcela  oživiť servítkami GG ...

... no, len tak bez podkladu to nebolo ono ...


... natretá na bielo ...

... určite ste uhádli, čo bolo v tej plechovej krabici, bolo mi ľúto ju len tak vyhodiť ...

... tu už kvetináč natretý na bielo a nalepené servítky ...

... "nová" cukornička ...

... mám aj originál kúpenú z jedného obchodíka (určite niekedy vložím), no táto sa jej nevyrovná ...

... tiež bola najprv na bielo, servítky už boli nalepené, ale bolo to príliš jednoduché, tak sa mi podarilo namiešať takúto farbu,  ponaučenie pre budúcnosť ...

... mám v nej takmer všetky vykrajovačky na torty a zákusky ...

... aj úchytku som mala dať inú ...

... tu tiež už boli najprv nalepené servítky a potom som farebne dolaďovala ...

... trochu chaoticky som tie obrázky vložila, ale určite nebudete mať problém sa v nich zorientovať ...





So srdečným pozdravom Emily

10 komentárov:

  1. Emily, po delsi dobe te zdravim. Ja uz si rikala, kam jsi se ztratila. Jsem rada, ze jsi zase tady. Chvalim promeny, hlavne ta cukrenka je kouzelna. Neuveritelne co troska barvy, ubrousek a sikovne ruce zmuzou... Mej krasne dny, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emily, co Ty a cislo jedenact? Prijd se prosim podivat ke me na blog… Hezky vikend, Katerina

      Odstrániť
  2. Wie schön diese Dosen und Suppenterinne!!!!
    Was man alles verzieren kann ...

    Lieben Dienstaggruss Elke

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne tvoreni ,z obycejnych veci jsi udelala nadherne barevne veci.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Emily, krásný proměny. To jsi teda šikula. Měj se hezky. Slávka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, tak to sa Ti podarilo, vyzerá to perfektne. Máš skvelé nápady. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko, moc Tě zdravím. Všechny proměny jsou krásné.. :o) Měj se hezky, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko, krásně jsi vytvořila ze starého a okoukaného nové radůstky! Výborné nápady, přeji prima dny, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hallo Emilko supr fotky a viborne napade doze so exelent na este vanocne cukrove a vsechno je ok haha hezky tebe zdravim Karin

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc Tě zdravím Emilko!Mám radost,že jsi tady a tvoříš samé hezké věci pro radost i užitek!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť