********************

streda 28. novembra 2012

U nás v sobotu

Ahojte,
niekoľko okamihov od nás zo soboty.

... kytica bielych a ružových ružičiek ...

... ananásové ružičky ...

... kolieska ananásu (kompotovaný) obaliť prúžkami lístkového cesta a dať upiecť ...

... po upečení do prostriedku trochu džému a posypať práškovým cukrom ...

... zostalo mi z lístkového cesta a keďže som nemala pripravenú žiadnu plnku, tak som upiekla košíčky,  plnka bola z kuracieho mäska a šampiňónov, nadrobno nakrájané a podusené ...

... navrch som postrúhala kozí syr (mám ho od svokry) ...

... tu už zapečené...

......

... urobila som klasickú syrovú omáčku ...

... chcela som ju niečim ozvláštniť, pripadala mi dosť nevýrazná ...

... pridala som  niekoľko pokrájaných sušených brusníc a hneď sa chuť zmenila, vyskúšajte ...



So srdečným pozdravom

Emily

10 komentárov:

  1. Ahoj Emilko skoda na ten sobota ja nebil co tady vidim jam mnj moc chutna a vaza s kytkame je moc hezky .Zdravim tebe od sirce Karin

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné ruže , vidím že bolo na oslave čo bodnúť :-) super dobroty .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jů, těch dobrot tady..... ananasové růžičky vypadají božsky.... budu muset nakukovat častěji:-))))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilka, to museli byť mňamky. Výborné nápady.Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tolik dobrot ,ten ananas budu muset vyzkouset.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. was für leckere Sachen bei dir gibt!
    Schön hast du es!

    Lieben Gruss Elke

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko,co mi to děláš,já mám takovou chuť!!!!!!!!!!Prosím Tě jak děláš korpus těh košíčku je to z koleček????To by se mi líbilo na Silvestra!Mám už duhuroky a je plná proto mám novou adresu:http://duha2-daja

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moje milá Emilko! Dlouho si tady nebyla a když ses konečně objevila, můj počítač nechce otvírat tvůj blog. Mám ho na práci, je hodně jištěný a prý mu tady hrozí nebezpečí...a tady je přitom tolik krásy, tolik dobrot!
    Jestli tě můžu poprosít, ozvi se mi na mail, nemůžu najít tvoji adresu...
    Jsi zlatá, moc děkuji a zdravím tě!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mila Emilko co tady vidim jesses sedim tady a slintam supr skoda ne mozne tam kousnut.Hezky tebe zdravim Karin

    OdpovedaťOdstrániť