********************

streda 17. apríla 2013

Ďalšie výšivky



Ahojte,

mám nový kútik na fotenie. 
Prerábali sme detskú izbu, ktorá už dávno nie je detská, ale bola jedným veľkým skladiskom. Prerobili sme ju na hosťovskú. Veľmi jednoduchá, no na prenocovanie akurát. Mám tam aj svoj PC a jeden kútik medzi skriňou a dverami je prázdny, tak som ho hneď využila na "moje fotenie".  Pri sťahovaní starého nábytku som našla aj svoje výšivky, ktoré som už dávno oželela. Kto by ich našiel, boli úplne založené starými školskými zošitmi, knihami atď. Veľmi som sa potešila, keď som ich objavila.  Možno urobím radosť aj vám a snáď budú niekomu aj inšpiráciou.





... ten košíček s kvetmi je v skutočnosti krajší,  fotila som už v podvečer, ale slniečko ešte krásne svietilo a tak sa všetko odrážalo  ...

... možno nabudúce sa mi podarí urobiť lepšie foto ...






Ďakujem za všetky milé komentáre a návštevy na mojom blogu.  
So srdečným pozdravom
Emily

9 komentárov:

  1. Krásné výšivky, košíček se mi moc líbí:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasny nalezeny poklad,ted budou delat paradu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emily, tak to byl krásný nález.
    Hezký den ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilko nádherné výšivky-jsi šikulka!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Emily,
    výšivky sú krásne a pripomenula si mi, že obrázok s košíčkom a papagájom som vyšila tiež - presne tie isté, lenže som ich onoho času vyšívala do daru.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko,mě se moc líbí ty portréty,na stolečku jsou moc krásné! Košíček a papoušek je také krásné vyšívání,krásně si ozdobíš nový pokojíček!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Emily, krásné zákoutí jsi si vytvořila. A ten vyšívaný košíček je opravdu krásný.
    Hezké dny
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko, chápu tvoji radost z nálezu - výšivky jsou opravdu velmi precizní, bylo by škoda o ně přijít!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emily krasne vysivky a fotky su tiez v pohode...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť