********************

sobota 27. apríla 2013

Omeleta

Krásny podvečer,

...  zázvorový čaj nesmie chýbať, nedám naň dopustiť ...








pred časom, keď som fotila domáce vajíčka, tak nakoniec mi naň spadol fotoaparát. A tak ich bolo treba čo najskôr skonzumovať.  A čo s nimi?, no buď praženica alebo omeleta. Nechcela som ju robiť na oleji, tak som vyskúšala iný spôsob a to uvariť vo vode. Nebol to môj nápad. Našla som ho na nete, keď som hľadala nejaké recepty. A tu je výsledok:

vajíčka rozmiešame, pridáme podľa chuti soľ a čierne korenie a dáme do mikroténového vrecúška. Mala som iba tenké, tak som použila 2 ks (dobre uzatvoriť) a dáme variť do vriacej vody asi na 20 min. Po vybratí z vody necháme odkvapkať prebytočnú vodu a necháme vychladnúť. Potom odstránime mikroténové vrecúško, nakrájame a môžeme konzumovať. Použila som k nej jarnú cibuľku a pažítku na ozdobu. Dobrú chuť.

Krásny jarný čas.
Emily

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára