********************

piatok 1. júla 2011

levandula

.. moja levandula ... 


   ... cez obednajsiu prestavku som bola na trhovisku pozriet, ci maju uhorky nakladacky ... 
   
 
... a natrafila som na levandulu,  predavala ju tam jedna velmi mila pani ...


 
 ... jeden zvazok za 0,30 eur ...

 ... zobrala som vsetky, spolu 10 zvazkov ...


 ... je pomiesana fialova a biela ...


 ... hned, ked som prisla z prace, tak som sa s nou zacala maznat a vysledok vidite ...

 ...


 ... vsade levandula ...

 ...


 ... ukladala som ju do kosikov, do vaziciek ... 

 ... 

 ... 
 ... vsade je jej plno, este som ani nestihla upratat, taku mam radost a chcem sa s vami o nu podelit ... 

8 komentárov:

  1. Milá Emily,já se mooooooooooc omlouvám mrzi mě to ,ale až ted Ti k narozeninám přeji hodně krásných nápadů a pevné zdraví,je to moc důležité,aby byl člověk štastný....ovšem Tvé levandulové království je ůžasné neznám ženu,která levanduli nezbožnuje!!!!Já nemám ani smítko,všechny mi vymrzly ach jooooooooo!!!!!až pojedu někde do města doufám,že seženu????!!!!!Tak si to užívej a měj se Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emily tomu hovorím skvelý kup.......tú úžasnú, omamnú vôňu levandule cítim až k nám :-) ja doma nemám ani kúsoček :-(, tak sa aspoň pokochám Tvojimi krásnymi fotečkami............pekný víkend, aj keď u nás upršaný, zasa keď je víkend, hmmm.....Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  3. "...levandulová
    Nádherně celá levandulová
    Famózně levandulová
    Levandulová"...
    No nedá mi, nespomenúť, pri pohľade na tú nádheru, pesničku od Hanky Hegerovej ;-)))
    Tú vôňu mám veľmi rada a dnes ju cítim až sem, ozaj ;-P
    Pozdravujem
    Gabhy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Emily!!
    Ty víš, že levandulku zbožňuji,
    tak se tady u Tebe kochám!!
    Jsou to krásné voňavé fotečky!!!
    Tak si vůni krásně užívej
    a přeji krásný víkend!! :o))
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Emi,zrovna ráno jsem k tobě koukala už jednou a pak zašla na zahrádku také naškubat levanduli. Je krásná, vůně je okouzlující,tak se ani nedivím,že máš velkou radost.Já si dovezla z dovolené i přímořskou a to aroma je 100x intenzivnější,než u té naší a tak se těším,až jí nasuším a naplním do pytlíčků. :))
    Máš nádhernou i balkonovou zahrádku.
    Děkuji za milé komentíky u mě na blogu.
    Přeji ti překrásné dny a těším se na další tvé fotky.
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko, to je skvělý nákup, levandulky není nikdy dost.:-) Měj se moc hezky, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj moja krasna mamulka, naozaj krasne fotky :) musi Ti doma krasne vonat :) prosim, nasus levendulku a ja si trochu od Teba ukradnem, ked prideme, xixixi... :)) LT!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emily, nejprve Ti dodatecne blahopreji k narozeninam, preti Ti to nejdulezitejsi hodne zdravi. A pak Ti rada pochvalim tu levandulku. Je nadherna a krasne nafocena. U nas to tak vcera taky vypadalo, delala jsem vonicky. Preji Ti krasny tyden, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť