********************

utorok 12. júla 2011

prve ruzicky, vypichovany vencek, patinovany ramcek


 ... uz davno som sa chystala urobit vypichovany vencek, ale poznate to, vzdy je nieco dolezitejsie ...


 ... vyradovala som nejake oblecenie a kedze mi bolo luto len tak vyhodit, tak som skusila postrihat a podaril sa mi takyto kusok ...


 ... venceku nieco chybalo a tak prisli na rad ruzicky, ktorych realizacia by opat bola v nedohladne ...


 ...


 ... niekedy aj z lacnych veci sa daju urobit mozno na prvy pohlad drahe veci ... 


 ...  povodnu farbu tohto ramceka neuvadzam, mozno ho tiez objavite v nejakom obchodiku tak, ako ja ...


 .. premena sa dufam vydarila, co poviete ..

 ... 

 ... 

 ... 

16 komentárov:

  1. Sikovnica :)))) krasne vecicky si urobila!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Emilko ,také mám 2rámečky podobné ,je to hezké takhle je zpatinovat!Věneček je krásný ,hezká látka,dělám je moc ráda koncem lžičky to jde moc dobře:Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Emilko, moc hezké věci jsi si vyrobila.
    Krásný večer
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Daja, ramčeky sú z obchodu u "cinana", boli zlaté, ale keď som ich videla, upútal ma ich tvar, nie farba, chcem ich totiž kúpiť viac (cena za jeden je 1 eur). Ružičky som zapichovala koncom hrebeňa, niekedy také používali kaderníčky.
    Krásny deň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Diki Jani, že si si našla čas napísať mi komentárik počas dovolenkového obdobia.
    Prajem Ti krásne príjemné letné dni
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko, krásné věcičky!
    Tvoření je úžasné a ten věneček ...jsem ráda, že jsem konečně napsala. Nevím proč, ale stále mi po otevření vypadával Tvůj blog. Moc pozdravů, Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko, to je krásných drobností, co si vytvořila! Nádhera, moc se mi líbí i věneček, i rámeček i kytičky. Závin vypadá ůžasně a levadulová zatíšíčka, ty jsou jako sen!
    Krásnou dobrou noc, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emily, krasne dekorace. Moc se mi vse libi, hlavne ty organzove kyticky. Mej krasne leto, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emilko, je to u tebe moc krásné. Všechno jsi moc pěkně nafotila. Ty růžičky jsou kouzelné.
    Moc zdravím IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. EMILKO, KRÁSNÉ TVOŘENÍČKO.
    VŠE VYPADÁ MOC HEZKY.
    PŘÍJEMNÉ LETNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem krásne Soni, aj keď oneskorene, mala som toho veľa
    prajem krásny slniečkový deň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Helenka, ďakujem Ti vemi pekne, Tvoje slová ma veľmi potešili
    prajem krásny slniečkový deň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem krásne Katka, aj Tebe krásne leto, snáď ešte bude teplučko
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Diki Iva za milé slová
    prajem krásne slniečkové dni
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ďakujem Ti Bohdanko
    aj ja Ti prajem ešte krásne slniečkové leto
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť