********************

pondelok 4. júla 2011

prvy napis, obrusok a strudla


... skusila som prvy napis, teda druhy, prvy je na latke, ale este nie je dokonceny, bude to male srdiecko ...

... pacia sa mi vyrobky stylu GG, ale su velmi drahe, tak som skusila usit prvy obrusok {rucne, nemam sijaci stroj}, je to piplacka, ale dufam, ze sa to oplatilo ...

...


... moja prva makovo-ceresnova strudla ...

...


... ceresne som kupila na trhovisku spolu s levandulkou...

... boli posledne za dobru cenu a take sladucke, no nekupte to ... 

... v nedelu ku kavicke a v tom pocasi velmi dobre padla ...
 


... zatisie s levandulou ...
 
 

22 komentárov:

  1. Emily to je tolik krásného tvoření!! Nápis je dokonalý, ubrousek je krásný, a klobouk dolů, když si představím, že jsi jej šila v ruce a do toho štrúdlu bych se ráda zakousla. Moc krásné fotky, přímo umělecká zákoutí...Krásný den :D Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emily,
    krásné a podařené psaní.......nápis je dokonalý a ubrousek se také povedl.Vúbec není poznat že jsi šila ručně.A zároveň chválím kouzelné fotografie.

    Přeji krásný a dnes už i slunečný den.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emily....zacnem strudlov.....mnaaaam ta vyzera byt ozajsky dobraaaa :), obrus je uzasny...akoze klobuk dole ked si ho sila rucne....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilko, nevím co pochválit dřív.. :o) Nápis moc povedený, ubrousek nádherný a štrůdl vypadá úžasně, musela to být dobrota a jako vždy krásně nafoceno. Krásný den, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, to je nadhera, napis je uzasny, ubrousek delany rukou (to si ani nedokazu prdstavit), strudel a jeste ta krasne naaranzovana levandule. Nadherny prispevek! Preji Ti krasne leto, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emi, strůdl vypadá moc krásně a chutně, nikdy mě nenapadlo zkombinovat mák a třešně, určitě vyzkouším. Ubrousek je nádherný!!! Jsi šikula a fotky jsou jako z časopisu. :)))
    Pěkný týden. Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som na Teba pysna, mamulka!! LTV! :***

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emi, krása! Obrúsok je ako originál, štrúdľa vyzerá úžasne a spolu so zátiším, ktoré si naaranžovala, jednoducho chutná kombinácia ;-P ja by som hneď ochutnala, priznávam.
    Nuž a ten nápis, obdivujem a závidím... Mne sa to veľmi páči, obkukávam to aj na MMB. A už mám kdesi "v sebe" toľko vhodných podkladov doma, no nemám nejako odvahu, bojím sa či by som to dokázala...
    Nádherné...
    Gabhy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čo také som Ti urobila, keď ma takto dráždiš tou štrúdľou?:))) Vyzerá vynikajúco a až ma pália prsty, asi pôjdem jednu zvinúť dnes:)
    Nápis sa Ti teda vydaril, gratulujem k trpezlivosti a hlavne pri tom obrúsku. Ručne som už dho neurobila viac ako pár stehov. Šikovná si, veru!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow, také krásne fotečky... veľmi potešili a pohladili... nápis jednoznačne viac než skvelý a o štrúdle ani nehovoríííím :-))Obrúsok aĺa GG super, mne by sa nechchelo ani len ihlu a niť vybrať :-o... takže moja poklona s prianím pekného týždňa....pa Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  11. EMILKO ZLATÁ, MOC DĚKUJI ZA KOMENTÍK NA MÉM BLOGU.
    POTĚŠILA JSI MĚ.
    CHVÁLÍM TVÉ KRÁSNÉ PSANÍ A OBDIVUJI UBROUSEK ŠITÝ BEZ POMOCI ŠICÍHO STROJE.
    OPRAVDU POVEDENÉ.
    PŘIZNÁM SE, ŽE ŠTRŮDL V KOMBINACI MÁK A TŘEŠNĚ JSEM JEŠTĚ NEJEDLA. VĚŘÍM, ŽE CHUTNÁ SKVĚLE.
    VŠE JSI VELICE HEZKY NAFOTILA.
    TĚŠÍM SE NA DALŠÍ NÁVŠTĚVU U TEBE A PŘEJI POHODIČKOVÝ DNEŠNÍ DEN.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Diki krasne Peta za mile slova
    krasny den
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Marti, dakujem pekne aj ja Ti prajem krasne a slnecne leto
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Diki Zdenka, ano, sila som ho rucne, sijaci stroj nemam a vsetko take male sijem rucne, teraz uz velmi malo
    krasny den
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Diki Jani, aj Tebe vsetko dobre
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Katka, dakujem velmi pekne,
    aj Tebe a celej rodinke krasne leto
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ajka, ja som jedla s makom a visnami, ale mala som ceresne, tak som vyskusala, bola vyborna, aspon pre nas
    aj Tebe a celej rodinke krasy letny cas
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Diki moja, ved ma poznas ;-)
    s laskou mamulka

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Diki Gaby, neboj sa vyskusat, nic za to nedas a vsetko si vyzaduje prax. Na latku by som vytlacila cez transferovy papier, ale u nas v obchode nic take nepoznaju.
    Krasne letne dni
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Diki Janka, ja len okukavam a skusam, som iba amater. Ta strudla je jednoducha, cesto sa da kupit, v mraznicke dlho vydrzi a pri nejakej prilezitosti sa zide. Raz som jedla s visnami a makom, to bola pochutka, lepsia, ako s ceresnami, vyskusaj.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Diki Kami, ved aj Ty si velmi sikovna, niekedy sa musi inmprovizovat ;-)
    prajem krasny letny cas s rodinkou
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Diki Bohdanko, tesim sa, ze sa Ti u mna paci, ja si tiez potesim oko u Teba, asi mame rovnake citenie pre romantiku.
    Prajem krasne leto
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť