********************

utorok 23. augusta 2011

balkónové zátišie

...
... dievčatá, tento výhľad máme z nášho balkóna ...
... možno sa zdá, že je to príjemné, ale popoludní je už tieň a chládok, keďže bývame na prízemí ...
... aj keď nám už pred pár rokmi niekoľko stromov zrezali, ešte stále je ich dosť, je to malý prales, rastú tu aj nejaké huby ...
... a tu relaxujem ...
... príjemné posedenie ...
... kvety mám po celej dĺžke parapetnej dosky, keďže balkón je dlhý 5,80 m ...
... popíjanie čajíka a časopisy ...
...
...
... už sa pomaly začalo stmievať, tak som si zapálila sviečku v novej lucerne ...
... vytvorila sa krásna atmosféra ...
... prázdna šálka, časopisy prečítané, už len tak sledovať prvé vychádzajúce hviezdy ...
... zvláštne sfarbenie ...


10 komentárov:

  1. Ahoj Emily, nádherné fotečky z balkónu. Máš ho krásně zabydlený, určitě na něm strávíš hodně času.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmmmmm, to je relax po celodennom dni pri sviečke na balkóne! Máš to krásne, moja, kvetiny Ti určite robia milú a voňavú spoločnosť. Mne sa okolie páči a aspoň máš príjemné chvíľky počas letných horúčav:)
    Pekný deň:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. EMILKO, MÁŠ DOKONALOU POHODIČKU NA BALKÓNĚ.
    MUSÍ SE ZDE HEZKY ODPOČÍVAT.
    UŽÍVEJ SI.
    MĚJ SE KRÁSNĚ.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Jani, to máš pravdu, teraz som na PN-ke, nemôžem veľmi chodiť, tak sa takto aj liečim, aj relaxujem.
    krásny pohodový týždeň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Diki Janka, chládku je počas celého dňa až toľko, že sa nám robí pleseň v byte, nie je to veľmi príjemne, ale úrady nechcú stromy zrezať. Všetko je vlhké, aj keď mám celé dni otvorené okná a balkón.
    krásnu pohodičku ešte do konca prázdnin
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem Bohdanko, užívam si, aspoň je teplučko, to mám rada.
    krásny letný týždeň
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nadhene fotky, mamulka :)skoda,ze sme si nestihli urobit takuto balkonovu pohodicku, ked sme boli doma... nevadi :) aj tak bolo super :) LTV!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj moja, vtedy sa nedalo, tak teraz aspoň ja si užívam, aj keď cez deň sa veľmi nedá, je príliš horúco. Aj ja Ťa ľúbim.
    mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Emilko,máš krásný bilučký balkon !Musí Ti tam být moc dobře! Také žiji v létě na balkoně,dopoledne a večer .V poledne se nedá.Je mi líto lidí kteří ho nemají....Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na bielo je pomaľovaný preto, lebo sme menili okná v jeseni a bolo to nutné. Inak biela na stenách nie je moja parketa, aj keď biely nábytok sa mi začína páčiť.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť