********************

streda 10. augusta 2011

leto

Ahojte,
takmer po mesiaci som tu opäť.  Je leto, no kalendárne áno, ale počasie na to veľmi nevyzerá, ale nie o tom vám chcem povedať. Bola som na dovolenke, konečne po siedmich rokoch. Vytúžené more v Chorvátsku, mestečko Trogir a ostrov Čiovo. Pre moje choroby blahodárne pôsobiaca teplá vodička, slniečko. Iba tie kamenisté pláže mi nevyhovovali, ale dalo sa. Manžel predtým nechcel o mori ani počuť, keďže dlhší čas pracoval v miestach blízko mora a napočudovanie teraz súhlasil. Potom mi povedal, že to bolo hlavne kvôli mne, aby som sa trošku zotavila, no nie je zlatý? A tiež preto, aby konečne mohol byť s našou dcérou, ktorá žije v Anglicku. Za tri roky sa im nepodarilo stretnúť, tak teraz sme boli konečne kompletní. Ale bolo to iba na týždeň, takže veľa sa toho nedalo stihnúť. Ďalší týždeň sme boli u nás, dcéra si vybavovala nejaké papiere a potom sa opäť všetci  rozutekali po svete. A v dome (v našom prípade byt) sa rozhostilo ticho, zostali haldy prania, upratovania, spomienok, prezeranie fotografií a všedný kolobeh života. Aj sa sama čudujem, že som sa tak rozpísala, ale som na PN-ke, tak mám viac času  na net a na svoj blog a hlavne na vás dievčatá, chýbali ste mi. Vkladám pár obrázkov z naozaj krásneho kúta sveta, kde sa žiada, aby ho človek obdivoval, užíval si slniečko, teplučké more, hojdal sa na vlnách a obdivoval prekrásny raz tejto krajiny.









 ... výhľad z našej terasy ...




 ... bugenvilea ...




 ... fotené z auta, most spájajúci ostrov Čiovo s Trogirom ...






 ...

 ... posledné dni boli už búrky a pršalo ...


 .. kivi u našich domácich, kde sme boli ubytovaní ...

 ... pravdepodobne ostane iba pri snoch ...






6 komentárov:

  1. Emilko, vítám tě doma a jsem moc ráda, že si měla krásnou dovolenou, stejně jako já si měla bonus v podobě dcery. Naprosto chápu tvé pocity, taky jsem si moc užívala, že jsme byli všichni pohromadě. Jinak Trogir je jedno z nejkrásnějších měst v Chorvatsku, byla jsem tam několikrát a vždycky mě jeho uličky naprosto okouzlí. Poprve jsme tam byli, když Adamovi byly asi 4 roky a uchvátil ho skládácí most :o)
    Přeji příjemný večer, moc zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Helenka, ďakujem za milé privítanie, nechcela som písať o Trogire, každý si môže prečítať na nete. Ja som tam bola prvýkrát a tiež som bola uchvátená. Čítala som o ňom, že je to malý Dubrovník. Škoda, že sme nemali toľko času, aby sme ho viac preskúmali. Prajem Ti ešte krásne slniečkové dni
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Emilko, to je fajn, že si měla takovou krásnou, ozdravnou dovolenou a navíc s dcerou... Já nikam nepojedu, tak se aspoň podívám do světa díky vaším fotografiím. :-) Měj se krásně, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Janka, som rada, že Ti aspoň takto môžem urobiť radosť. Ja tiež neviem, či ešte pôjdem niekedy na dovolenku.
    Prajem krásne slnečné a letné dní.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zdravím Emilko, také mám po dovolence,jsem odpočatá ,byla jsem na druhé straně... jsem ale ráda,že zas budem všechny spolu a budem zas něco hezkého tvořit....Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Daja, no ja som si na dovolenke veľmi neoddýchla, bola som v jednom kole a zhoršil sa mi zdravotný stav, teraz som na PN-ke, ale boli sme spolu celá rodina a to bolo dôležité.
    Krásny slniečkový deň.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť