********************

nedeľa 2. decembra 2012

vianočné vyšívanie

Ahojte,
pozdravujem všetkých s prvou adventnou nedeľou.



... tento stromček a snehuliačika som vyšívala ešte pred rokom ...

... no tak som ich založila, že som ich našla až teraz pri hľadaní nejakých motívov v časopisoch  (super pamäť *-)) ...

... dala som ich do rámikov, ktoré som pretrela na bielo, tiež niekedy skôr ...

... stromček  v tom bielom rámčeku akoby zanikol, tak som mu vybrala tento, okolo rámčeka som ešte nalepila zelenú a zlatú stužku ...

...  aj keď vianočných ozdôb mám veľa, pred pár dňami som si kúpila ďalšie ...

... týchto vtáčikov som vyšívala pred 15 a viac rokmi ...

...tento rámček bol zeleno-strieborný ...


   ... výšivky sú nalepené na  obrázkoch, nie sú to iba rámčeky a po okrajoch som nalepila lemovky, určite im takto pristane viac ...



Prajem krásny adventný čas.
Emily

16 komentárov:

  1. Hezky dobry rano na vysivane je fantasie mas moc hezka .zdravim tebe od sirdicka Karin

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emily, vysivany stromecek je kouzelny, ale i ostatni vysivky jsou moc hezke. A mas pravdu, v tmavsim ramecku to stromecku moc slusi. Hezky den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stromček je nádherný. A ostatné výšivky tiež a hlavne museli dať veľa práce striedaním farieb. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne vysivani , stromecek v tmavsim ramecku opravdu vic vynikne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kráásne výšivky , tie vtáčiky nemajú chybu :-) dosť náročné....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Emily, krásné výšivky, také mám schovanou zásobu nezarámovaných obrázků a jak vidím u tebe je lepší rovnou volit tmavší rámeček, děkuji za inspiraci. Simona

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily,
    moc a moc tě zdravím a děkuji za komentář u mně!!!
    Máš hezoučké vyšívání!!
    Stromečku jsi vybrala hezký rámeček, krásně vyniká!! A ti ptáčci jsou nádherní, ten vlevo je určitě stehlík, že jo??
    ten nádherně zpívá!!
    přeji Ti krásný ADVENTNÍ ČAS plný pohody****
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko, to jsou milé obrázky. Nejvíce se mi líbí ten se stromečkem.
    Měj se krásně Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nejkrásnější vánočně vyšívané obrázky, jaké jsem kdy viděla. Jsou tak precizní a zároveň roztomilé. Tleskám! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pěkné, ptáčkové se mi móc líbí:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emilko, přeji krásné Vánoce a hodně štěstí, zdraví do nového roku.. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Emily, preji krasne svatecni dny plne lasky a pohody. Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Emily veselého Silvestra a šťastný Nový rok :-) .

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Emilko, vše nejlepší v novém roce 2013 tobě i tvým milým.
    IVa

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Milá Emilko,srdce mi poskočilo jak jsem uviděla Tvůj milý komentář.Věřím,že rok 2013 bude pro Tebe plný harmonie,zdraví a lásky!! To přátelství je oboustranné.Já také cítím něžnou a vytříbenou krásu Tvého tvoření.Měla jsem problémy s PC dávám vše do pořádku,založila jsem novou Duhu2 a věř,že to byla pro mě lopota,myslela jsem,že zkončím,ale to virtuální přátelství mě podrželo!!! Emilko,moc se Těším na nějakou Tvoji novinku.Moc pozdravů ode mě a také hodně pozitivní energie posíla ze srdce Daja.

    OdpovedaťOdstrániť