********************

streda 6. marca 2013

Zemiaková torta

Krásny podvečer všetkým, 

u Helenky 
na blogu ma zaujal recept na zemiakovú tortu, ktorú som predtým nejedla, ani nepiekla. Chcela som ju preto vyskúšať. Mala som uvarené zemiaky na šalát, tak som ich pár nechala na túto naozaj fantastickú tortu. Navrch som nedala šľahačku, ako sa pôvodne v recepte uvádza, ale vyskúšala som inú alternatívu. Do jemného tvarohu som pridala kyslú smotanu, vanilkový cukor podľa chuti a želatínu.

... bola výborná, polovica len tak zmizla ...

...  keďže máme prebytok pomarančov (môj manžel kúpil v akcii  :-)), tak som (na druhú polovicu torty) vyskúšala dať navrch pomaranče a želatínu ...

... a hneď som vyskúšala nové GG ...

... podnos a lopatka na múčnik ...

... nádhera, do tejto kolekcie som sa zamilovala na prvý pohľad, ale určite nie posledný ;-)) ...



Helenka, ďakujem za úžasný recept. Dievčatá vyskúšajte, neoľutujete.






Emily

13 komentárov:

  1. Torta vyzerá úžasne a je krásne naservírovaná. Mňam. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka, ďakujem pekne. Ako Ťa poznám, tak ju určite vyskúšaš.
      Emily

      Odstrániť
  2. Emilko, to mám obrovskou radost, že si měla odvahu netradiční dort vyzkoušet a co víc, tak krásně ho pochválit a prezentovat... Mám fakt velkou radost, děkuji a moc zdravím!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Helenka, aj ja ďakujem za všetky inšpirácie, sú fakt skvelé. Veľmi si to vážim.
      Emily

      Odstrániť
  3. Ach ne to neni fair drzim dieta a co tady vidim ? Ted mam hlad slintam a mislenky man na ten moc doby Dor thahaha moc dekujem ale musim taky testovat Dik posilam hezky vecer Karin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Karin, ďakujem za krásny komentárik. Tiež som slintala, až pokiaľ som ho neochutnala, stojí za vyskúšanie.
      Emily

      Odstrániť
  4. Emili, cítim sa ako v luxusnej reštaurácií, prekrásne servírovanie a fajnový zákusok.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Janka, ďakujem za pochvalu. Je určite hodný vyskúšania. Nepreháňam. Som totiž dosť vyberavá.
      Emily

      Odstrániť
  5. Mám velikou radost že jsi tady!!!!Dort je výborný také jsem ho pekla a ozdobila zase trošku jinak .Někdy ho dám na Duhu.My máme rádi "mokré dorty"!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Daja, aj ja sa teším. Že po toľkých peripétiach som späť.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Emili, vítám tě zpět do blogové rodiny a hned jsi přišla s nádherným dortem, krásně nazdobeným a určitě velmi chutným.
    Velmi se těším na další tvé příspěvky.......
    Emili, přeji krásný a pohodový čas tobě a i všem u tebe doma.
    Jarmila

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Jarmilka, ďakujem za privítanie. Mám mnoho nafotených obrázkov, no nedalo sa. Snáď už bude lepšie a budem vkladať častejšie.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Znovu krasne fotky, mamulka :) torta vyzera naozaj chutne a krasne su aj Tvoje GG doplnky :) LT!

    OdpovedaťOdstrániť