********************

streda 13. marca 2013

Domáce vajíčka

Ahojte, 
v dnešnej dobe je už vzácnosťou zohnať domáce vajíčka, no mne dnes priniesla jedná skvelá osôbka a manželova mama nás tiež zásobuje domácimi vajíčkami.

Včera u Renátky  http://www.crafto-mania.com/  

som obdivovala nádhernú a pritom tak jednoduchú dekoráciu na vajíčka v ošatke, môžete sa presvedčiť.
 A tak vznikla dnešná už takmer jarná a trošku aj veľkonočná dekorácia. Nemám taký pekný košíček - ošatku, tak som použila prvý, ktorý mi padol do oka. Niekedy v tom košíku bolo svietiace plyšové srdiečko.  Obrúsok som vyšívala už dávno, no nepodarilo sa mi odstrániť modrú farbu, ktorou bola naznačená výšivka, tak ho veľmi nepoužívam. Dnes sa mi celkom hodil. 







... keďže nechcem riskovať mastnú pokutu za kytičku snežienok, tak aspoň umelá ...

... nakoniec mi spadol fotoaparát na vajíčka, takže zajtra bude praženica, možno omeleta, uvidíme :-)) ...




So srdečným pozdravom
Emily

11 komentárov:

  1. jednoduchá a pěkná dekorace:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, krásná dekorace - čistá vajíčka a sněženky , ošatka a ubrousek - paráda veliká! Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko, takové dekorace mám nejraději, čisté, jednoduché, nádhera! Moc se mi líbí vyšívaný ubrousek a tvůj humor na závěr!
    Tak přeji hezký večer a dobrou chuť :o)
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je tak milé a krásné. Velikonoce v plné parádě můžou klidně zítra začít. ♥
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko nádherné fotografie.Moc zdravím Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Emilko,moc pěkná přírodní dekorace!Tady je vidět že nad přírodu není ,vždy vítězí!Já sice mám domacích vajec plnou ledničku ani si toho moc nevážím ,musím se polepšit!Jsem ráda,že jsi na tom líp!Těším se na každý tvůj příspěvek!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily moc krásne si to nazdobila, domáce vajíčka sú na nezaplatenie a praženička musela byť žúžo labúžo. Obrúsok sa mi veľmi páči najma výšivka, krásna práca to sa už tak často nevidí. Krásnu nedeľu. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emi, děkuji za návštěvu mého blogu. A hlavně, že se nerozbil foťák:-)).Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. šikovná holka ! jaká byla praženica :-)))))
    domácí jsou domácí, taky si pořídím slepice, vždycky chodily po dvoře a co s těma zbytkama. Když to vyhazuji na kompost, tak se tam akorát slízají Bohuši.....
    ppěkný den přeji
    J

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emilko,víš to vajíčko je totiž nejhezčí ze všech,proto je povýšené do mého domovského věnečku,ještě jednou děkuji moc!!!Mám tě moc ráda!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emi,to jsem se zasmala,fotacek na vajicka,no co my pro krasne fotky na blogu neudelame,ze??Jinak i ja se u Renatky taky inspirovala vetevkami buxusu,i kdyz ja ho pouzivam i na jaro a Vanoce,je moc vdecny.

    OdpovedaťOdstrániť