********************

pondelok 11. marca 2013

Venčeky

Krásny neskorý večer,

urobila som venček z hyacintu. Ale necítila som sa veľmi dobre a pokiaľ došlo k nafoteniu niekoľkých obrázkov, hyacint trošku zvädol. Ale aj tak som vám chcela ukázať hlavne krásne utierky GG.





... keramická kvetinka ...

... na nete sa dá kúpiť najlacnejšia za 2,5 eur a viac, ja som kúpila v KIK za 1 eur ...

... vajíčko GG, je nádherné, mám ich dve ...

... živé kvety mám doma takmer každý týždeň, dodávajú mi veľa sily a energie ...

... venček z usušených ružičiek ...

... modricu som preložila do hrnčeka s anglickým motívom, ktorý veľmi nepoužívam ...


... v práci k sviatku MDŽ si nás uctili kvetinou a bonbonierou ...




So srdečným pozdravom
Emily

19 komentárov:

  1. wie wunderschön und lieblich die Kränzchen aussehen und das Porzellan!!!!!

    Lieben Gruss Elke

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke schön Elke.
      Haben Sie einen schönen Tag.
      Emily

      Odstrániť
  2. Emilka, krásna kolekcia GG a je veľmi pekné, že si vás úctili v práci kvetinkou nám nedali nič.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Diki Janka, táto kolekcia mi doslova učarovala.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emily, krásna súpravička od GG a porcelánové kvetinky sú úžasné. V KIK sa dá niekedy natrafiť na super kúsky. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Diki Andrejka, máš pravdu. Niekedy aj lacné veci vedia urobiť veľkú parádu.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Merci beaucoup Anna, je salue chaleureusement.
      Emily

      Odstrániť
  7. Ahoj Emily!!
    Moc tě zdravím.
    Věneček z kvítečků-ten je nádherný!!
    GG utěrky z této kolekce jsou nádherné a romantické, moc se mi líbí motiv ptáčků- LOVE BIRDS.
    Také jsem neodolala :o))
    A jak píšeš, kytičky i mně dodávají sílu a energii.
    Přeji krásné dny
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Jarka, asi sme obe romantičky. Ďakujem za krásny komentárik.
      Emily

      Odstrániť
  8. Milá Emilko,

    věneček je kouzelný a utěrky s vajíčkem ani nemluvím. Krása.
    Přeji ti mnoho zdravíčka a k tomu spousty sluníčka.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Iva, ďakujem za povzbudivý komentárik.
      Emily

      Odstrániť
  9. Emily,
    od začátku mám problém s tvým blogem.
    Nějak se mi nechce načítat a teď nově tam skáče hláška, že stránky jsou zavirované, ale momentálně jsem to ignorovala a jsem tu !
    Věnečky jsi udělala moc pěkné, mohu se zeptat jsou navlečené, přilepené na drátek nebo spojené pistolí jen kvítky ?
    Kolekci GG zatím obdivuji jen na netu, ale lopatičku asi budu nutně potřebovat;-)
    Květiny také miluji a mám je na svém stole doma i v práci celoročně :-)
    Je hezké, že si u Vás v práci na ženy vedení vzpomnělo, to už se jen tak nevidí !
    I když výběr květiny by mohl být ještě lepší ;-)
    Krásné dny !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ilonka, môžeš použiť aj iný prehliadač, mne tiež neotvorí na Chrome. Venček z hyacintu je urobený na tenučkom drôtiku, ktorý používam na korálkové srdiečka a ružičky som prevliekala ihlou a niťou. Na GG som začala byť asi závislá, ale iba na niektoré kolekcie. Táto je pre mňa doposiaľ najkrajšia. Nemôžem si pomôcť. Ja v práci kvety mám málokedy, mám maličkú kanceláriu, tak by mi skôr prekážali, ako robili radosť. Doma je doma. A na MDŽ zatiaľ naši kolegovia nás takto obdarujú každý rok. A kvety vyberali asi podľa ceny, no aj tak dik.
      Emily

      Odstrániť
  10. Milá Emilko, doufám, že s přicházející jarem ti bude lépe a uvidíme se tady častěji. Umíš vykouzlit tak romantická zákoutíčka, stýská se mi po tvých krásných fotkách.
    Věnečky i nákupy jsou moc hezké, ale ten karafiát na závěr...to je jak vzpomínka na časy minulé, viď :o)
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Helenka, uplynulý polrok bol pre mňa veľmi ťažký, no už je to lepšie, musíme ísť ďalej. Ďakujem krásne Helenka, za povzbudivé a pochvalné slová. K MDŽ sa nevyjadrujem. Uplynulo viac ako 100 rokov a takmer vôbec nič sa nezmenilo vo vzťahu k ženám.
      Emily

      Odstrániť
  11. Znovu nadherne fotky, mamulka a nadherna GG kolekcia :)) romanticka dusicka ;)) LT!

    OdpovedaťOdstrániť