********************

streda 19. januára 2011

formičkový

keď som vytiahla formičky a začala som vyberať, ktoré použijem na pečenie, tak mi napadlo, že teraz sa robia venčeky (ešte pred vianočnými sviatkami) zo všetkého možného, tak som skúsila takýto, aj som ho mala zavesený v kuchyni, ale potom sa mi rozviazala jedna mašlička, vetvička opadala a tak mi tam už len visí :-)))
pozn.: viem, že je už pomaly mesiac po sviatkoch a vianočné inšpirácie už nie sú "in", ale keď ja som začala až teraz s blogovaním a chcela by som mať tie obrázky uložené tu v blogu, lebo môže sa stať, že za ten rok na nich  zabudnem a tu budú uložené ako v archíve a možno aj pre niekoho z vás budú na inšpiráciu 

3 komentáre:

  1. Emi, věneček je moc hezké nápad! A Vánoce, no ty letos přece ještě budou :o)
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. diki krásne Helenko, tak dúfajme, že sa tu opäť všetci v zdraví stretneme, krásny večer Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny nápad aj výsledok je perfektný

    OdpovedaťOdstrániť