********************

sobota 29. januára 2011

primulky ešte raz


                    
... primulky pri nostalgických obrázkoch ...

4 komentáre:

  1. Ahoj Milka,
    nádherné obrázky, ... kúpené, či si vyrábala?
    Primulky momentálne krášlia aj naše obydlie, škoda, že dlho nevydržia, ale aj tých pár týždňov stojí za to :)
    Peknú nedeľu, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Emi,
    tady je moc hezky...
    Je to romantické!!!
    Hezký nedělní večer
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj Janka, môj PC mi pomaličky odchádza, tak nemôžem ani komentovať, ani odpovedať, momentálne som na manželovom, tie rámčeky som kúpila u nás v jednom obchodíku (nie u Čn)a obrázky mám z netu, boli farebné, ale tie sa asi hodia viac a ďakujem krásne
    príjemný týždeň Milka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaruško, ďakujem Ti veľmi pekne, vždy mi urobíš radosť
    prajem Ti úspešný týždeň Emily

    OdpovedaťOdstrániť