********************

sobota 22. januára 2011

krásny večer všetkým

4 komentáre:

  1. Ahoooooj, Emily:) Mám radosť, že si sa odvážila urobiť prvé krôčky do neznámeho sveta bloggerov:) Držím Ti veľmi palce, prajem dobrých priateľov v ňom, veľa tvorivých nápadov a inšpirácií, ktoré aj nás ďalších budú posúvať dopredu. Ak dovolíš, zaradím sa medzi Tvojich "nakúkačov":)
    Prajem rovnako krásny večer.
    Janka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Emi,
    moc tě zdravím a posílám mnoho pozdravů
    na tu dálku!!!
    I Ty měj krásný večer!!
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Janka, bude pre mňa cťou, ak sa zaradíš medzi mojich nakúkačov. Popravde, chodila som k Tebe a Janke K. pozerať a obdivovať vaše blogy a najprv som na to ani nepomyslela, až potom, keď som sa nemohla zapojiť do komentárov, tak som začala nad tým rozmýšľať a tak som tu. Teším sa, že tu stretávam veľa známych kočiek. Verím, že sa budeme navzájom navštevovať a inšpirovať. Bojím sa iba, že nebudem mať čo ponúknuť, keď tu vidím toľko prekrásnych nápadov a skvelých prác. Prajem Tebe a celej rodinke všetko dobre v tom novom rôčku 2011.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Jaruško, teším sa stále na Tvoje skvelé inšpirácie (opäť nemôžem otvoriť Tvoj blog)
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť