********************

streda 12. januára 2011

prvé servítkovanie

10 komentárov:

  1. Emily, tvoje prvotiny - srdiečka aj sánky sa ti veľmi pekne podarili. A s každým novým kúskom to bude lepšie a pre teba ľahšie:)
    Ak môžem, pridám malý tip ako sa vhnúť vráskam zo servítok - i keď tie tvoje sú krásne hladučké. Ak robíš na rovnú plochu, jemne si ju natri lepidlom, prilož servítku, na to papier na pečenie a slabo zohriatou žehličkou pritlač a jemnulinko prejdi. Pri väčších a rovných plochách už ani inak nerobím. Nech sa darí:)
    A ešte otázočka, tá lavička je úchvatná, nemáš tip kde na ňu môžem natrafiť? Pekné dni Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem krásne Gabi, až teraz som si všimla Tvoj komentárik, veľmi som sa potešila, určite sa budem pridŕžať Tvojich rad, ale momentálne vkladám fotočky, ktoré som urobila skôr, aby som nemala prázdny blog, nejako toho času teraz nie je až tak veľa. A k tej lavičke, kúpila som ju na slov. mimibazáre u Andrejky, momentálne nemám jej ID, ale skús tam pohľadať pod "Adhezy", predáva aj pekné látky a iné milé vecičky pa Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nebola som si istá, tak som narýchlo zabehla na mmb :-)) a naozaj som sa pomýlila, takže tu je pravá adresa na Andrejku: Andrea H. (adhezv) ID 99318, mimibazar.sk/adhezv a ešte niečo, má na výber väčšie aj menšie lavičky,tá moja je menšia. Mám aj väčšiu, ale na tej je anjelka od Katky, tiež z mmb, neskôr hodím foto Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj moja krasne to paci sa mi to mas talent len tak dalej :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahojky až teraz som našla komentárik od Teba, veľmi si ma potešila, diki ešte raz pa :-)))

    OdpovedaťOdstrániť