********************

pondelok 24. januára 2011

... zima nabrala druhý dych ...

... dnes poobede, keď som išla z práce, tak som cítila, že zima nabrala druhý dych a ukazuje sa v plnej sile. Po ceste je taký malý obchodík, vošla som dnu aj sa trošku ohriať, ale aj pozrieť si nový tovar a zbadala som  tam také malé vtáčatko, bolo tam také učupené a s tou čiapočkou, také chutnučké, láska na prvý pohľad. A už sa hreje u nás doma a popíjame spolu kávičku a papáme koláčik, ktorý zvýšil od včera.   

5 komentárov:

  1. Ahoj Emily,
    tak ten je rozkošný!!!
    A zima i u nás se nám ukázala v plné síle.
    Hezký den
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj mamulienka moja, mas krasny blog, super fotky :) lubim Ta!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem Ti moja najdrahšia, aj ja Ťa ľúbim
    mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja Ťa ľúbim, moja najdrahšia
    mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť