********************

pondelok 11. apríla 2011

ďalšie ocenenie





... v priebehu pár dní som dostala ďalšie ocenenie od Bohdanky

 neviem slovami vyjadriť, akú mám radosť, za čo jej zo srdca ďakujem a posielam ďalej milým blogérkam, ktoré sú pre mňa nielen inšpiráciou, ale nachádzam tam pokoj, radosť a úprimnosť 

... a mnoho ďalších tvoriliek, k ich webovým stránkam sa nemôžem dostať, určite nabudúce ...
  
k tým siedmim bodom by som chcela ešte doplniť:  
1/ nesúhlasím s násilím v akejkoľvek podobe
 2/ nemám rada povýšenosť a nadradenosť

3/ a držím sa hesla: kto klame a podvádza, vždy oklame a podvedie 
    iba sám seba


... ďakujem vám všetkým virtuálnym kamarátkam za to, že u vás nachádzam nielen veľa inšpirácií, ale pri návšteve niektorého blogu mi príde myšlienka: tam je ale krásne, tam musí byť určite dobre, tam by som chcela raz bývať ...



  


20 komentárov:

  1. Moja opäť gratulujem, cítim až sem ako Ťa to teší... pa Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emi, moc gratuluji a přeji pohodový večer.
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko,i já se přidávám a moc gratuluji k ocenění...
    Také velmi děkuji za to od Tebe...moc si ho vážím :o)
    Určitě si jej vyzvednu...
    Jsi tak hodná a milá!
    PS: Doufám, že už je lépe Emi.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj mamulka ;) blahozelam k oceneniam :) zasluzis si ich! Lubim Ta :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emilko, gratuluji a zárověň moc děkuji. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emily, moc gratuluji k oceneni a zaroven dekuji. Moc si ho vazim. Preji krasny den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily,moc a moc děkuji a zároveň gratuluji k Tvému ocenění.
    Krásný večer.Marťa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emi,gratuluji moc k oběma oceněním. Našla jsem vzkazík na svém blogu, ale tady jsem se nenašla. Nevím, jestli jsem někde udělaal chybu :(. Přeji nádherné dny, miluji vyšívání, ty jej máš překrásné!! Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emi,
    moc Ti oceneni preji, jiste si ho zaslouzis!!!!!! Nasla jsem u Tebe take jedno a timto Ti za nej moc dekuji! Jsi strasne laskava! Mam ohromnou radost!
    Dekuji Ti,
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kami, to vieš, že sa teším, veď to určite poznáš podľa seba
    srdečne zdravím
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Helenko, ďakujem pekne
    srdečne zdravím
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Soničko, ďakujem Ti veľmi pekne, že sa zaujímaš aj o moje zdravie, chvála Bohu, už sa mám lepšie, tak o 30 %, 20. 4. idem na CT, tak uvidíme
    si dobrá dušička
    srdečne zdravím
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moje slniečko, neviem, či si zaslúžim, robím to pre radosť seba, aj pre iných,, aspoň si myslím
    ľúbim Ťa mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem krásne Janka
    srdečne zdravím
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ďakujem krásne Katarína, teší ma, keď môžem urobiť radosť iným, je to to najmenej
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Marti, mám 2x radosť
    srdečne zdravím
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ďakujem krásne Ajka
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Janičko, mám dvojitú radosť
    srdečne zdravím
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Amélie, veľká vďaka
    srdečne pozdravujem, máš doma anjelika
    Ty si zaslúžiš velikánske ocenenie za lásku a trpezlivosť
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť