********************

piatok 29. apríla 2011

veľkonočná dekorácia (z valentínskeho srdiečka)

... pozdravujem a vítam všetkých návštevníkov  na mojom blogu v tento ešte sviatočný týždeň, ktorý voláme "Svetlý Paschálny týždeň Vzkriesenia Nášho Pána Ježiša Krista", ktorého Slávne Vzkriesenie sme oslávili minulú nedeľu ...
... na tento sviatok by sme sa mali pripraviť hlavne duchovne, ale nezanedbávame ani naše obydlia, ktoré po zime potrebujú skrášliť kvetmi, zeleňou a svetlom, ale hlavne sa vytešujeme zo slniečka, ktorého sme počas dlhej zimy mali veľký deficit ...


 ... aj keď s príchodom jari ma navštívila akási pliaga, (ešte stále chodím po vyšetreniach) len čo som sa cítila trošku lepšie, už som začala vymýšľať, kde čo skrášliť, doplniť, vymeniť a tak po veľkonočných vajíčkach, ktoré ste už mali možnosť vidieť,  som si upravila po svojom "valentínsky venček" ...


14 komentárov:

  1. Zdravím Emília,moc krásne fotky, dobrý nápad,Daja-Duha

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, moc hezká dekorace. Krásný večer. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emily, krasne si to vymyslela, vypada to uzasne. Krasny vecer, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem krásne Daja, veľmi si to vážim
    aj ja Ťa srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Janka, ďakujem krásne, radosť je aj na mojej strane
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Katka, ďakujem veľmi pekne
    teším sa, keď aj takýmto spôsobom urobím radosť
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily,
    posílám spoustu pozdravů!
    Máš to moc pěkné je to moc hezký nápad :o)))
    Krásný slunečný víkend Ti přeji
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emilko, tak jsem se k tobě konečně dostala a to je moc dobře, protože tvoje dekorace je parádní, jemná, ženská! Moc se mi líbí!
    Moc děkuji za nádherná slova na mém blogu. Ani nevíš, jak moc si takové přízně vážím!
    krásnou neděli, moc zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jaruško, diki krásne, Tvoje dielka sú oveľa krajšie
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Helenko, pre mňa si človek s veľkým "Č"
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Diki krásne Amélie, často na Teba, na Vás myslím
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, moja zlatá, diki, ľúbim Ťa
    mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť