********************

štvrtok 7. apríla 2011

prvé ocenenie


je od Lucky,  je pre mňa veľkým potešením a prekvapením,
viem, že sú určité pravidlá, ale trošku sa líšia 

Pravidla pre udelenie sú:

1) Poďakovať osobe, ktorá vám ocenenie venovala

2) Umiestniť logo na svojich stránkach

3) Dať odkaz na osobu, ktorá vám ocenenie venovala
 

4) Napísať o o sebe 7 vecí, ktoré môžu byť zaujímavé pre ostatných

5) Nominovať 7 tvorivých blogov

6) Dať odkazy na vami nominované blogy

7) Napísať na vami nominované blogy, ktoré prezradí vaše 

     menovanie...

ďakujem veľmi Lucke, http://ufialek.blogspot.com/ ktorá mi ocenenie venovala, Lucka, urobila si mi velikánsku radosť práve teraz, keď prežívam nie veľmi príjemné obdobie

napísať o sebe 7 vecí, ktoré môžu byť zaujímavé pre ostatných, to bude ťažké, nerada o sebe rozprávam, ale aspoň niečo:
1.  milujem svoju rodinu, sú pre mňa všetkým na tomto svete
2.  teší ma, keď mi moje deti hovoria "mamuľka"
3.  rada varím a pečiem
4.  nerada žehlím
5.  vždy sa rozčúlim pri otváraní zavaranín, neznášam to
6.  rada sa hrabem v záhradke a obdivujem prebúdzajúcu sa prírodu
7.  a som nenapraviteľný romantik


nominovať 7 tvorivých blogov, no dúfam, že sa nič nestane, ak ich dám viac, vždy mi ulahodia oku a rozjasnia náladu:
 

ďakujem vám všetkým virtuálnym kamarátkam za vašu snahu, nápady, tvorivosť a prajem veľa fantázie pri tvorení a hlavne veľa zdravia  Emily





11 komentárov:

  1. О, поздравляю с наградой!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, moc gratuluji!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem krásne Veročka
    srdečne zdravím
    Emily - Aľa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Helenko, veľmi pekne ďakujem
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milka, ďakujem za návštevu a blahoželám ku krásnemu oceneniu. Zaslúžene!
    Zároveň ďakujem za Tvoju sympatiu a ocenenie. Vážim si to a veľmi potešilo!!!
    Krásny deň ešte
    Gabhy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zdravím,Emilko, je pro mne velkou radostí,že mi posíláš tak krásné ocenění,co může být kásnější než srdce na dlani,jsem ráda,že mám o jednu virtuální kamarádku víc !Budu se těšit z Tvé tvorby, at se Ti daří a já také budu tvořit pro radost a inspiráci druhých díky aadaja-duha

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem krásne Gabhy, aj ja sa teším, že máš radosť
    príjemný víkend
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Daja, aj mňa teší, že som Ti urobila radosť, tiež sa teším z ďalšej virtuálnej kamarátky
    srdiečko na dlani je naozaj krásne
    neviem, od koho vzišlo, ale tiež si zaslúži ocenenie
    prajem krásny víkend
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emily veľká gratulácia k oceneniu. Aj keď celkom netuším o čo ide, tlieskam, asi niečo významné.........a krásne si to napísala s tým žehlením, to ani ja nemusíííím... papa Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emilko moc gratuluji, takové srdíčko udělá určitě velkou radost a tu radost jsi mi předala i ty. Děkuji ti a přeji pěkný sluníčkový víkend.
    Pa Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emily

    gratulujem ti k oceneniu, zaslúžiš si ho, máš určite srdce na správnom mieste.

    Ďakujem za prejavenú dôveru, neblogujem dlho a fakt sa v tom motám, či už ide o príspevok, či nasledovníctvo. Nikto mi to nevysvetlil.
    Takže vôbec netuším ako sa s tým vysporiadam. Nejde o to popísať o sebe, ale o umiestňovanie v tom mám riadny guláš. Keď budeš taká láskavá a pošleš rady na mail budem ešte radšej.

    Prajem ti krásny víkend, práve som sa vrátila z venčenia a vonku riadne fučí. Len nech víkend je slnečný, už tak budem mať sviatok lebo ide F1,
    tak si to z rodinkou uži
    Maja

    OdpovedaťOdstrániť