********************

piatok 8. apríla 2011

odkaz

... pre dievčatá, ktoré som pozvala na svoj blog, pozrite si v "ocenení" text pod 7. bodom: - viac informácií ... niekedy sa mi stane, ak vložím viac textu alebo obrázkov, že sa nezverejnia, ale pod jedným obrázkom je nápis: viac informácií  a tam sú ďalšie, ako sa mi stalo aj teraz, ospravedlňujem sa, nelákam vás na kačičky :)
diki Emily ...

3 komentáre:

  1. EMILKO, VELICE DĚKUJI ZA OCENĚNÍ, KTERÉ JSI MI VĚNOVALA. JE TO MOC MILÉ A OPRAVDU SI TOHO VÁŽÍM.
    K TVÉMU OCENĚNÍ GRATULUJI. JE ZASLOUŽENÉ.
    NA MÉM BLOGU TI ZASÍLÁM TAKÉ OCENĚNÍ. PATŘÍ I TOBĚ, PROTOŽE TY JSI HOLKA ZLATÁ.
    CHVÁLÍM VŠECHNY PŘEDEŠLÉ PŘÍSPĚVKY. MOC HEZKÉ FOTEČKY. KRÁSNÉ POKOUKÁNÍ.
    PŘÍJEMNÝ VÍKEND A HODNĚ SLUNÍČKA.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten odkaz je asi pre mňa...........no preštudovala som si ho a? no musíš mi napísať čo ďalej, hoci aj mailom.:-))) som proste začiatočník......Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Bohdanko, ja Tebe veľmi ďakujem, je to pre mňa veľká pocta, v krátkom čase dve ocenenia, mám velikánsku radosť, neviem, čo povedať
    ďakujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť