********************

sobota 9. apríla 2011

prvé ocenenie

(... vložila som ho ešte raz pre dievčatá, ktoré sa nevedeli zorientovať v mojom chaoticky uloženom texte, ospravedlňujem sa ...)


je od Lucky, http://ufialek.blogspot.com/   je pre mňa veľkým potešením a prekvapením,
viem, že sú určité pravidlá, ale trošku sa líšia 

Pravidla pri udelení ocenenia sú:

1) Poďakovať osobe, ktorá vám ocenenie venovala

2) Umiestniť logo na svojich stránkach

3) Dať odkaz na osobu, ktorá vám ocenenie venovala
 

4) Napísať o sebe 7 vecí, ktoré môžu byť zaujímavé pre ostatných

5) Nominovať 7 tvorivých blogov

6) Dať odkazy na vami nominované blogy

7) Napísať na vami nominované blogy, ktoré prezradí vaše 

     menovanie...
ďakujem veľmi Lucke, http://ufialek.blogspot.com/ ktorá mi ocenenie venovala, Lucka, urobila si mi velikánsku radosť práve teraz, keď prežívam nie veľmi príjemné obdobie

napísať o sebe 7 vecí, ktoré môžu byť zaujímavé pre ostatných, to bude ťažké, nerada o sebe rozprávam, ale aspoň niečo:

 

1.  milujem svoju rodinu, sú pre mňa všetkým na tomto svete
2.  teší ma, keď mi moje deti hovoria "mamuľka"
3.  rada varím a pečiem
4.  nerada žehlím
5.  vždy sa rozčúlim pri otváraní zavaranín, neznášam to
6.  rada sa hrabem v záhradke a obdivujem prebúdzajúcu sa prírodu
7.  a som nenapraviteľný romantik
nominovať 7 tvorivých blogov, no dúfam, že sa nič nestane, ak ich dám viac, vždy mi ulahodia oku a rozjasnia náladu:
 

ďakujem vám všetkým virtuálnym kamarátkam za vašu snahu, nápady, tvorivosť a prajem veľa fantázie pri tvorení a hlavne veľa zdravia  Emily


10 komentárov:

  1. Огромное спасибо!:))) Очень приятно!:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, gratuluji k ocenění a zároveň děkuji, že jsi ho udělila i mě. Moc si toho vážím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Emi, moc gratuluji a velmi děkuji! S usměvem jsem si přečetla tvých 7 glos o tobě, máme hodně společného :o)
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilko,
    tak Ti gratuluji ještě jednou ke krásnému ocenění
    a zároveň Ti děkuji. :o)))
    Měj se moc a moc hezky
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veročka, ďakujem
    srdečne pozdravujem
    Emily - Aľa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marcelko, mám dvojnásobnú radosť
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Helenko, tak to je dobre, aspoň vieš, aká som :)
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jaruško, Tvoje tvorenie poznám ešte z mmb, takže ocenenie Ti právom patrí a nielen jedno
    srdečne zdravím
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem Bianca?!, nedočítala som sa, ako sa voláš, pravdaže sa teším, o to viac, že som to vôbec nečakala, blogujem totiž krátko
    nesúťažím s nikym, robím to pre radosť seba a snáď poteším aj niekoho, kto navštívi môj blog, každý má iný vkus a iné nadanie
    ďakujem aj Tebe za návštevu na mojom blogu
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť